تصاویر ترامپ به صورت یک مجموعه NFT منتشر شد

انتشار یک مجموعه NFT از تصاویر ترامپ
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۵ دی ۱۴۰۰

مجموعه‌ی NFT تصاویر دونالد ترامپ پس از اعلام ماه گذشته ملانیا ترامپ، مبنی بر انتشار مجموعه NFT خود، منتشر شد. این تصاویر توسط جان مک ناتون، هنرمندی که با طراحی شخصیت‌های سیاسی محافظه‌کار آمریکایی، جمهوری‌خواهان و تصاویر مسیح شناخته می‌شود، خلق شده‌اند. برای خواندن خبر انتشار یک مجموعه NFT از تصاویر ترامپ با بیتستان همراه باشید.

پارلر در حال راه‌اندازی یک مجموعه‌ی NFT است که در آن دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا را به تصویر کشیده است. پارلر (Parler)، یک پلتفرم رسانه اجتماعی آزادی بیان است که اخیرا در میان محافظه کاران ایالات متحده بسیار محبوب شده.

این تصاویر توسط جان مک ناتون (Jon McNaughton)، هنرمندی که با طراحی شخصیت‌های سیاسی محافظه‌کار آمریکایی، جمهوری‌خواهان و تصاویر مسیح شناخته می‌شود، خلق شده‌اند.

جورج فارمر (George Farmer)، مدیرعامل پارلر، در بیانیه‌ای گفت:

سبک محبوب، که در آن پیام به صورت تصویر دیجیتال ارسال می‌شود [سبک مک ناتون] کاملاً با هدف پارلر برای حرکت مستقیم به سمت فناوری‌ها و مشارکت‌های مختلف که تعهد ما به آزادی بیان را بیشتر می‌کند، همخوانی دارد.

اعلامیه ملانیا مبنی بر انتشار یک مجموعه NFT با تصاویری از خودش

انتشار این مجموعه‌ی NFT یک ماه پس از اعلامیه ملانیا ترامپ صورت گرفت.

با این که بخشی از درآمد این مجموعه صرف امور خیریه خواهد شد اما باز هم انتقادات و اعتراضات در توییتر در مورد این موضوع بسیار زیاد است.

بخش اول این مجموعه با نام Trump Legacy از ۱۰۰۰۰ قطعه هنری تشکیل شده است. این مجموعه در بر دارنده تصاویر مک ناتون است که به عنوان توکن‌های ERC-721 بر روی اتریوم ضرب شده‌اند.

شرایط فروش مجموعه‌ی NFT تصاویر ترامپ:

پیش‌فروش برای مشترکین whitelist از ۲۰ ژانویه با ۰٫۱۰ ETH (تقریباً ۳۲۰ دلار) در دسترس خواهد بود و توکن‌های باقی‌مانده بعداً به فروش عمومی خواهند رسید.

باید توجه داشت که ترامپ از مخالفان رمزارز بوده و آن‌ها را خطرناک و با ریسک بالا می‌داند.

منبع: coindesk

اتریوم
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.