دلایل سقوط بیت کوین در دو روز اخیر مشخص شد

دلایل سقوط بیت کوین در دو روز اخیر مشخص شد
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱

بیتستان: کالین وو، روزنامه نگار مطرح چینی در زمینه ارزهای دیجیتال، به دلایل سقوط بیت کوین در دو روز اخیر پرداخت و انتقال ۱۱,۷۶۰ بیت‌کوین به صرافی‌های رمزنگاری و همچنین تصمیم بانک مرکزی آمریکا برای افزایش نیم درصدی نرخ بهره را دو عامل اصلی سقوط قیمت این ارز دیجیتال عنوان کرد.

دلایل سقوط بیت کوین در دو روز اخیر

کالین وو با استفاده از داده‌های منتشر شده توسط CryptoQuant، به توضیح دلایل سقوط قیمت بیت‌کوین پرداخت. طبق این داده‌ها و توضیحات تکمیلی روزنامه نگار مطرح چینی صنعت ارزهای دیجیتال، انتقال بیش از ۱۱ هزار واحد بیت‌کوین به صرافی‌های رمزنگاری و همچنین افزایش نیم درصدی نرخ بهره از جمله دلایل اصلی سقوط قیمت این رمزارز هستند.

نمودار CryptoQuant که توسط وو به اشتراک گذاشته شد، نشان می‌دهد که در ۵ و ۶ می، سرمایه‌گذاران کوتاه مدت بیت‌کوین، ۱۱,۷۶۰ بیت‌کوین را به چندین صرافی ارزهای دیجیتال منتقل کرده‌اند. این روزنامه نگار همچنین گفت که سرمایه‌گذاران تنها ۳ ماه اقدام به نگهداری از بیت‌کوین‌های خود کرده بودند.

دلایل سقوط بیت کوین در دو روز اخیر مشخص شد

یکی دیگر از دلایل احتمالی سقوط BTC نیز تصمیم بانک مرکزی آمریکا برای افزایش نیم درصدی نرخ بهره اعلام شد. این بزرگترین افزایش در بیست و دو سال گذشته بود. بیت‌کوین ابتدا نسبت به این افزایش قیمت واکنشی نشان نداد، اما بعدا حدود ۸ درصد افت قیمت پیدا کرد و موجب شد تا کل بازار ارزهای دیجیتال سیر نزولی پیدا کنند.

جالب است بدانید که بازار سهام مثل نزدک ۱۰۰، S&P 500 و غیره نیز با افت قیمت بیت‌کوین، سقوط کردند.

منبع: u.today

بیت کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.