پذیرش ریپل در رستوران بلژیکی به نام FRIETSHOP Wetteren

پذیرش ریپل در رستوران بلژیکی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۴ آبان ۱۴۰۰

رمزارز ریپل در بین سرمایه‌گذاران خرد طرفداران بسیار زیادی دارد، همین امر سبب شده تا در زمینه‌های زیادی، امکان پرداخت هزینه خدمات ممکن شود. به تازگی اخبار منتشر شده نیز حاکی از پذیرش ریپل در رستوران بلژیکی به نام FRIETSHOP Wetteren هستند. با بیتستان همراه باشید تا به پذیرش XRP در رستوران بلژیکی بپردازیم.

طبق توییتی که منتشر شده، رستوران بلژیکی FRIETSHOP Wetteren از روز دوشنبه شروع به پذیرش XRP به عنوان روش پرداخت برای وعده‌های غذایی کرده است.

این توییت توسط عضو برجسته انجمن MackAttackXRP به اشتراک گذاشته شد. بنابراین می‌توان نتیجه گرفت که با وجود سنگ‌اندازی‌های SEC، پذیرش XRP ادامه دارد.

پذیرش ریپل در رستوران بلژیکی

تابستان گذشته، CoinDesk گزارش داد که XRP و همچنین دو رمزارز بزرگ دیگر بازار ارزهای دیجیتال یعنی بیت‌کوین و اتریوم  توسط دانشگاه آمریکایی پاراگوئه به عنوان روش پرداخت دوره‌های آموزشی و مدارک علمی پذیرفته شده‌اند.

به نظر می رسد پذیرش XRP به دلیل شکایت قانونی کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده علیه آزمایشگاه‌های ریپل و همچنین دو تن از مدیران ارشد آن (مدیرعامل و یکی از بنیانگذاران آن) در دسامبر سال گذشته، کند شده است.

در ماه ژانویه، چندین صرافی رمزارز به این ارز دیجیتال پشت کردند و معاملات XRP را به حالت تعلیق درآوردند. از جمله این صرافی‌ها می توان به Coinbase، Binance U.S ،Bittrex و Bitstamp اشاره کرد.

جامعه XRP، توئیت‌های مکرری را به Coinbase ارسال می‌کند و درخواست‌هایی برای از سرگیری تجارت XRP دارد، اما این کوین هنوز به این پلتفرم بازگردانده نشده است.

برایان آرمسترانگ از ریپل و XRP پشتیبانی می‌کند:

همانطور که قبلا گزارش شده است، برایان آرمسترانگ، مدیرعامل و یکی از بنیانگذاران کوین‌بیس، مجموعه ای از توییت‌ها را منتشر کرده و در آن‌ها از ریپل و XRP در جنگ قانونی علیه SEC حمایت به عمل آورده است.

جالب است بدانید که در ماه آگوست، SEC تهدید کرد Coinbase را نیز به دادگاه خواهد کشاند.

طبق برنامه جدیدی که Coinbase در حال انجام آن بود، به کاربران این فرصت را می‌داد که USDC خود را به سایر کاربران قرض دهند و از آن سود کسب کنند. با این حال، SEC با Coinbase تماس گرفت و بیان کرد که برنامه جدید LEND یک مشکل امنیتی است (همان اتهامی که به ریپل نسبت به XRP وارد شده است) و تهدید کرد که از این پلتفرم شکایت خواهد کرد.

آرمسترانگ سپس در توییتی نوشت که رگولاتور به چندین فعال دیگر ارزهای دیجیتال اجازه داده است تا محصول مشابهی را عرضه کنند، اما تهدید کرد که فقط از کوین بیس شکایت خواهد کرد.

به گفته وی، کوین‌بیس خوشحال است که از هر قانون یا مجموعه‌ای از قوانین واضح در این زمینه پیروی می‌کند. با این حال، SEC به این گفته‌ها واکنشی نشان نداده است.

منبع: u.today

جدیدترین و مهم‌ترین اخبار ارزهای دیجیتال را در خبرستان بخوانید
خبرستان
ریپل
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.