اتحادیه اروپا محدودیت‌های جدیدی برای پرداخت‌های رمزنگاری شده کاربران روسی اعمال کرد

محدود شدن پرداخت‌های رمزنگاری شده کاربران روسی در اتحادیه اروپا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۵ مهر ۱۴۰۱

سری هشتم تحریم‌های اتحادیه اروپا علیه روسیه اجرا شد. در این سری از تحریم‌ها، محدودیت‌های جدیدی علیه روسیه اجرا شده که یکی از آن‌ها محدود شدن پرداخت‌های رمزنگاری شده کاربران روسی در اتحادیه اروپا است. این قضیه به احتمال زیاد تاثیرات منفی زیادی بر کاربران روسی خواهد گذاشت. برای خواندن جزئیات بیشتر این خبر با بیتستان همراه باشید.

محدود شدن پرداخت‌های رمزنگاری شده کاربران روسی در اتحادیه اروپا

اتحادیه اروپا تحریم‌ها و محدودیت‌های جدیدی برای کاربران روسی اعمال کرد. به گفته مقامات مربوطه، این محدودیت‌ها پرداخت‌های رمزنگاری شده از حساب‌ها، کیف پول‌ها و … از داخل کشور روسیه را تحت تاثیر قرار خواهند داد.

در هشتمین سری از تحریم‌ها علیه روسیه، سقف پرداخت‌ها با دارایی‌های رمزنگاری شده از ۱۰,۰۰۰ یورو به ممنوعیت کامل رسید و از این پس کاربران روسی نمی‌توانند با دارایی‌های دیجیتال خود هیچ گونه پرداختی انجام دهند.

این سری از تحریم‌ها به خاطر نگرانی‌های اتحادیه اروپا برای ادامه تهاجم روسیه به اوکراین تنظیم شده است.

تحریم‌های جدید اتحادیه اروپا همچنین شامل ممنوعیت واردات تا سقف ۷ میلیارد یورو و ایجاد زمینه جهت تعیین یک قیمت مشخص برای نفت است. می‌توان گفت تعیین سقف ۷ میلیارد یورویی برای واردات، با هدف مهار جنگ روسیه و جلوگیری از واردات تسلیحات تعیین شده است.

سیاستگذاران نهادهای اروپایی نتایج «رفراندوم ساختگی» که در مناطق اشغالی اوکراین در دونتسک، خرسون، لوهانسک و زاپوریژژیا انجام شد را باطل و بی اعتبار خواندند. همچنین پس از این رفراندوم ساختگی روسیه، اتحادیه اروپا تصمیم دارد با اجرای تحریم‌های شدیدتر به روسیه فشار بیشتری وارد کند.

منیع: theblock

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.