خرید بیت‌کوین توسط سرمایه‌گذاران خرد شدیدا افزایش یافته است

افزایش خرید بیت کوین توسط سرمایه گذاران خرد
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۷ آذر ۱۴۰۱

بیتستان:  علی رغم فاجعه‌ی FTX، در ماه گذشته شاهد افزایش خرید بیت کوین توسط سرمایه گذاران خرد بازار هستیم. بر اساس داده‌های Glasssnode، میگوهای بیت‌کوین (سرمایه‌گذاران خرد این رمزارز) بیش از ۹۶ هزار بیت‌کوین خریداری کرده‌اند.

افزایش خرید بیت کوین توسط سرمایه گذاران خرد

بر اساس داده‌های به اشتراک گذاشته شده توسط Glassnode، میگوهای بیت‌کوین یا سرمایه‌گذاران خرد، (سرمایه‌گذارانی که کمتر از ۱ BTC دارند) از زمان فروپاشی صرافی FTX، حدود ۹۶,۲۰۰ توکن خریداری کرده‌اند. به گفته‌ی این شرکت تحلیلی برجسته، خرید این مقدار بیت‌کوین توسط میگوهای بیت‌کوین حرکتی بی‌سابقه است.

طبق داده‌های ارائه شده، سرمایه‌گذاران بیت‌کوین در حال حاضر حدود ۶/۳ درصد از کل عرضه در گردش این ارز دیجیتال را در اختیار دارند.

با افزایش میزان خرید میگوها، تعداد خرچنگ‌های بیت‌کوین (سرمایه‌گذاران خردی که تا ۱۰ بیت کوین دارند) نیز طی ماه گذشته شدیدا افزایش یافته و طی این بازه زمانی حدود ۱۹۱,۶۰۰ توکن خریداری کرده‌اند. این آمار نیز یک عدد بی‌سابقه برای خرچنگ‌هاست.

برخلاف میگوها و خرچنگ‌ها، نهنگ‌های بیت‌کوین ذخایر خود را تخلیه کرده‌اند. در طول ۳۰ روز گذشته، نهنگ‌ها حدود ۶,۵۰۰ توکن بیت‌کوین خود را در پلتفرم‌های معاملات ارزهای دیجیتال به فروش رسانده‌اند. البته فروش این مقدار توکن در مقایسه با ذخیره‌ی ۶/۳ میلیون توکنی این نهنگ‌ها چندان به چشم نمی‌آید.

از دلایلی که اخیرا باعث افت شدید بیت‌کوین شده؛ می‌توان به مشکلات پیرامون Terra و فاجعه‌ی FTX اشاره کرد.

منبع: u.today

بیت کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.