ریپل در 24 ساعت گذشته، سودآورترین توکن بین ۱۰ رمزارز برتر بازار بود

ریپل، سودآورترین توکن بین ۱۰ رمزارز برتر بازار
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۳ مهر ۱۴۰۱

با بررسی رمزارزهای برتر بازار ارز دیجیتال، می‌توان گفت طی ۲۴ ساعت گذشته ریپل، سودآورترین توکن بین ۱۰ رمزارز برتر بازار بوده است. آیا این روند ریپل ادامه خواهد داشت؟ برای خواندن جزئیات بیشتر با بیتستان همراه باشید.

طبق آمار به دست آمده، می‌توان گفت در ۲۴ ساعت گذشته توکن ریپل نسبت به ارزهای دیجیتال برتر دیگر، روند بسیار خوبی داشته است. داده‌های CoinMarketCap نشان می‌دهند که ارزش ریپل در این بازه‌ی زمانی ۸/۸۶ درصد افزایش یافته و با قیمت ۰/۴۹۸ دلار معامله می‌شود.

طبق داده‌های این پلتفرم، قیمت XRP در سی روز گذشته ۴۹/۳۷ درصد افزایش داشته و این قضیه نظر سرمایه‌گذاران زیادی را به خود جلب کرده است.

در بین ارزهای دیجیتال برتر، در ۳۰ روز گذشته قیمت بیت‌کوین ۲/۵۷ درصد و  ارزش اتریوم ۱۷/۷۲ درصد کاهش یافته است. به جز استیبل‌کوین‌های موجود در لیست ده ارز دیجیتال برتر، فقط XRP عملکرد مثبت خوبی در بازه زمانی ذکر شده داشت.

چه کسانی سود بیشتری از افزایش قیمت ریپل کسب خواهند کرد؟

طبق داده‌ها، می‌توان گفت که XRP ممکن است تا ۲۳ سپتامبر به افزایش قیمت خود ادامه دهد. طبق MVRV، سرمایه‌گذاران XRP می‌توانند تا ۲۳ سپتامبر، سود خوبی به دست آورند. MVRV، نسبت ارزش بازار به ارزش واقعی یک توکن است.

با وجود کاهش ۱/۵۰ درصدی ریپل در ۲ اکتبر، MVRV ریپل نشان داد که این رمزارز روند بهتری در پیش رو خواهد داشت و همین طور هم شد. در زمان نگارش این خبر، نسبت MVRV ریپل، مقدار ۶/۲۲ درصد را نشان می‌داد.

ریپل، سودآورترین توکن بین ۱۰ رمزارز برتر بازار

همچنین نهنگ‌های درون اکوسیستم ریپل چند تراکنش بزرگ انجام دادند که خود کمک به سزایی در بهبود احساسات بازار نسبت به ریپل داشت.

چه کسانی سود بیشتری از افزایش قیمت ریپل کسب خواهند کرد؟

با افزایش ۷۶/۷۵ درصدی حجم معاملات ریپل در ۲۴ ساعت گذشته و رسیدن آن به ۲/۸۷ میلیارد دلار، می‌توان حدس زد که معامله‌گران با موقعیت‌های کوتاه مدت، از این افزایش قیمت‌ها بیشترین سود را دریافت می‌کنند.

وضعیت ریپل در میان معامله‌گران

بر اساس داده‌های Coinglass، سود باز معاملات آتی XRP در ۲۴ ساعت گذشته در مجموع ۱۰/۷۵ درصد افزایش یافته است.

وضعیت ریپل مثبت است یا منفی؟

داده‌های Coinglass نشان می‌دهند که معامله‌گران ریپل که موقعیت‌های کوتاه مدت باز کرده بودند، موقعیت خود را پس از کسب سود مورد نظر، بسته‌اند.

وضعیت ریپل مثبت است یا منفی؟

منبع: ambcrypto

ریپل
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.