بانک برزیلی Travelex به شبکه پرداخت RippleNet پیوست

پیوستن Travelex به شبکه پرداخت RippleNet
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۹ مرداد ۱۴۰۱

بانک Travelex Bank به شبکه‌ی پرداخت RippleNet، پیوست. پیوستن Travelex به شبکه پرداخت RippleNet، پرداخت‌های درون مرزی سریع و مقرون‌به‌صرفه‌تری را از طریق توکن XRP برای مشتریان Travelex Bank به ارمغان می‌آورد. برای خواندن جزئیات خبر با بیتستان همراه باشید.

بانک Travelex Bank به شبکه‌ی پرداخت RippleNet، پیوست. RippleNet، یک شبکه جهانی غیرمتمرکز برای بانک‌ها است که از توکن XRP ریپل و پلتفرم بلاک‌چین برای پیام‌رسانی فوری (ارسال سریع درخواست‌ها)، تسویه حساب و پرداخت استفاده می‌کنند.

ریپل در مورد پیوستن Travelex به شبکه پرداخت RippleNet در تاریخ ۱۷ آگوست اعلامیه‌ای منتشر کرد. ریپل اظهار داشت که بانک Travelex با استفاده از ODL، به مشتریان خود خدماتی مانند حواله، دستگاه‌های خودپرداز رمزارزی، دسترسی آسان به پول بین‌المللی، پرداخت‌های درون و برون مرزی، کارت‌های پیش پرداخت چند ارزی و موارد دیگر را ارائه خواهد داد.

Travelex و بهره‌مندی آن از مزایای کریپتو

ژائو مانوئل کامپانلی، مدیر ارشد توسعه تجاری Travelex، در مورد ادغام راه‌حل‌های پرداخت دورن و برون مرزی ریپل، بیان کرد که مشارکت بین هر دو شرکت به ساکنان برزیل که دوستدار رمزنگاری هستند، این امکان را می‌دهد تا از ارزهای دیجیتال به طور رایگان و مطابق با مقررات سود کسب کنند.

کامپانلی همچنین بیان کرد که:

ما این همکاری را به عنوان یک فرصت استراتژیک می‌بینیم. Travelex همیشه یک شرکت آینده‌نگر بوده است و ما خوشحالیم که رهبری این چنین موسسات مالی سنتی‌ای را بر عهده داریم. این موسسه از مزایای کریپتو آگاه است و از قدرت آن به درستی استفاده می‌کند که این قضیه می‌تواند به طرز چشمگیری نحوه حرکت و مدیریت سرمایه را تغییر دهد.

از زمان راه اندازی ریپل در سال ۲۰۱۲، بیش از ۱۰۰ بانک و مؤسسه مالی مختلف، از جمله Santander ،TransferGo ،IFX ،Siam Commercial و موسسات دیگر به RippleNet پیوسته‌اند.

منبع: crypto

ریپل
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.