ریپل اولین دفتر خود را در کانادا افتتاح کرد

افتتاح اولین دفتر ریپل در کانادا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲ تیر ۱۴۰۱

بیتستان: خبر افتتاح اولین دفتر ریپل در کانادا روز چهارشنبه توسط خود کمپانی ریپل در یک اطلاعیه منتشر شد. شرکت بلاک‌چین ریپل پس از افتتاح اولین دفتر خود در کانادا و آن هم در شهر تورنتو قصد دارد ۵۰ مهندس استخدام کند.

افتتاح اولین دفتر ریپل در کانادا

طبق اطلاعیه منتشر شده در روز چهارشنبه، شرکت بلاک‌چین ریپل اولین دفتر خود را در کانادا افتتاح کرد. دفتر جدید ریپل در شهر تورنتو کانادا واقع شده و به عنوان مرکز مهندسی کلیدی این شرکت شروع به فعالیت خواهد کرد.

گارلینگ هاوس گفته که پرجمعیت‌ترین شهر کانادا استعدادهای زیادی دارد. رپیل قصد دارد که در طولانی مدت اقدام به استخدام صدها مهندس در حوزه بلاک‌چین کند.

Garlinghouse گفت که این شرکت برخلاف سایر شرکت‌های بزرگ ارزهای دیجیتال، مانند Coinbase که نیروی کار خود را به شدت کاهش داده‌اند، به استخدام نیروی جدید ادامه می‌دهد. ریپل قدرت مالی زیادی دارد و همین امر باعث شده تا بتواند به راحتی از بحرانی که در حوزه ارزهای دیجیتال رخ داده، عبور کند.

جان توری، شهردار تورنتو نیز گفت که ریپل یک کمپانی بزرگ و مناسب برای آوردن فناوری‌های نوآورانه به این شهر است.

در سال ۲۰۲۱، ریپل دفاتری در میامی و دبی نیز افتتاح کرده بود. ریپل قبل از افتتاح اولین دفتر خود در کانادا، با چندین دانشگاه کانادایی به عنوان بخشی از برنامه پژوهشی دانشگاه بلاک‎چین (UBRI) همکاری کرده بود.

منبع: u.today

ریپل
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.