پلتفرم FOMO Pay سنگاپور با ریپل برای بهبود خدمات پرداخت همکاری می‌کند

همکاری ریپل با پلتفرم FOMO Pay سنگاپور
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۴ مرداد ۱۴۰۱

بیتستان: بر اساس اخبار منتشر شده، پلتفرم پرداخت FOMO Pay، یکی از موسسات پیشرو سنگاپور در زمینه خدمات پرداخت همکاری خود را با ریپل را آغاز کرده است. همکاری ریپل با پلتفرم FOMO Pay سنگاپور موجب خواهد شد تا این پلتفرم خدمات پرداخت را با سرعت و کارایی بهتری در اختیار کاربران خود قرار دهد.

همکاری ریپل با پلتفرم FOMO Pay سنگاپور

بر اساس اعلامیه منتشر شده در روز دوشنبه، شرکت بلاک‌چین ریپل با FOMO Pay (یکی از موسسات پرداخت پیشرو در سنگاپور) قرارداد همکاری مشترکی را امضا کرده است. این همکاری به FOMO Pay کمک می‌کند تا پرداخت‌های خود را با استفاده از فناوری نقدینگی درخواستی (ODL) ریپل و دسترسی دائمی به نقدینگی یورو و دلار آمریکا بهبود بخشد.

FOMO Pay قبل از شراکت با ریپل مجبور بود از روش‌های ناکارآمد پرداختی استفاده کند که در آن‌ها مدت زمان زیادی لازم بود تا وجوه به حساب مقصد تعیین شده واریز گردد.

به گفته لوئیس لیو، مدیر عامل FOMO Pay، این شرکت اکنون می‌تواند خدمات پرداختی را بسیار سریع‌تر و با هزینه کمتر انجام دهد. مدیرعامل ریپل نیز اشاره کرد که منطقه آسیا و اقیانوسیه محیط بسیار مناسبی برای فعالیت هستند، چرا که فرصت‌های همکاری زیادی در این مناطق وجود دارد.

آشنایی با FOMO Pay

FOMO Pay در سال ۲۰۱۵ به عنوان پلتفرمی جهت انجام عملیات پرداخت برای شرکت‌ها و بازرگانان در حوزه تجارت الکترونیک، مخابرات، خرده‌فروشی و صنعت گردشگری تاسیس شد.

سال گذشته، این شرکت مجوزهای لازم را از اداره پولی سنگاپور (MAS) به منظور گسترش فعالیت‌های خود دریافت کرد. FOMO Pay توانایی تسهیل تراکنش‌ها با توکن‌های دیجیتالی، از جمله ارزهای دیجیتال بانک مرکزی (CBDC) را به دست آورده است.

راه حل پرداخت ODL ریپل در سال ۲۰۲۱ رشد سریعی را تجربه کرد و میزبان یک چهارم کل تراکنش‌ها در شبکه RippleNet بود. ریپل با وجود مشکلات قانونی که در ایالات متحده دارد، به همکاری و فعالیت خود در دیگر کشورهای جهان ادامه می‌دهد. محصول ODL اکنون در مسیر دستیابی به خدمات جهانی است.

منبع: u.today

ریپل
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.