آیا احتمال افرایش قیمت ریپل وجود دارد؟

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۶ مرداد ۱۴۰۱

نوسانات قیمت ریپل طی ۲۴ ساعت گذشته شدیدا کاهش یافته است. با توجه به جدیدترین تجزیه و تحلیل‌های نمودارها، اگر توکن ریپل بتواند سقف قیمت ۰٫۳۹ دلاری خود را بشکند، احتمال افزایش قیمت ریپل بسیار زیاد است. برای خواندن جزئیات خبر با بیتستان همراه باشید.

احتمال افزایش قیمت ریپل

اخیرا نوسانات قیمت توکن ریپل شدیدا کاهش یافته و برای مدتی است که قیمت آن در بازه‌ی ۰٫۳۰ دلار و ۰٫۳۷ دلار قرار دارد. طی هفته گذشته قیمت XRP نزدیک به ۲ درصد افت کرده.

معاملات جانبی اخیر ریپل، تاثیر زیادی روی قدرت خرید سرمایه‌گذاران گذاشته است. در همین حین گاوها برای در دست گرفتن کنترل بازار این توکن، باید از سطح مقاومتی ۰٫۳۷ دلاری عبور کنند.

البته با توجه به حرکت‌های اخیر گاوها، احتمال عبورشان از سطح مقاوlمتی ۰٫۳۷ دلاری بسیار کم است.

با افت قیمت بیت‌کوین، بسیاری از آلت‌کوین‌ها نیز روند نزولی این توکن را دنبال کردند و این قضیه باعث شد قیمت بسیاری از توکن‌های بازار نیز افت کند.

احتمال افزایش قیمت ریپل

تجزیه و تحلیل قیمت XRP

در حال حاضر آلت‌کوین ریپل با قیمت ۰٫۳۷ دلار در بازار ارزهای دیجیتال معامله می‌شود. با توجه به تجزیه و تحلیل نمودارهای اخیر، اگر توکن ریپل بتواند سقف قیمت ۰٫۳۹ دلاری را بشکند، احتمال افزایش قیمت این توکن بسیار زیاد است. در حال حاضر سطح پشتیبانی XRP را می‌توان سطح ۰٫۳۴ دلاری دانست.

منبع: newsbtc

ریپل
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.