ریپل در قوی‌ترین موقعیت مالی خود قرار دارد: ارزش شرکت ریپل به ۱۵ میلیارد دلار رسید

ریپل در قوی‌ترین موقعیت مالی خود
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۶ بهمن ۱۴۰۰

بیتستان: ریپل با مشکلات قانونی زیادی در ایالات متحده رو به روست و نتوانسته به اهداف بسیار زیادی که اعلام کرده بود، برسد؛ اما طبق گفته مدیر عامل این کمپانی، پس از بازخرید سهام توسط سرمایه گذارانی که در دور سوم سرمایه‌پذیری شرکت کرده بودند، ریپل در قوی‌ترین موقعیت مالی خود قرار گرفت و به ارزش ۱۵ میلیارد دلاری رسید.

ریپل در قوی‌ترین موقعیت مالی خود

ریپل با وجود شکایت SEC، در قوی‌ترین موقعیت مالی خود قرار دارد. این شرکت فعال در زمینه بلاک‌چین که در سانفرانسیسکو مستقر است، پس از بازخرید سهام توسط سرمایه گذارانی که در دور سری C شرکت کردند، به ارزش ۱۵ میلیارد دلار دست یافت.

برد گارلینگهاوس (Brad Garlinghouse) مدیرعامل کمپانی ریپل در یک پست توییتری که اخیراً منتشر شده، نوشت که این شرکت با وجود مشکلات قانونی به وجود آمده، در قوی‌ترین موقعیت مالی خود قرار دارد.

وی همچنین اضافه کرد که شرکت ریپل یک war chest یک میلیارد دلاری دارد. داده‌های CoinMarketCap نیز نشان می‌دهند که XRP در ۲۴ ساعت گذشته، ۵٪ رشد کرده است.

ریپل در قوی‌ترین موقعیت مالی خود

خلاص شدن از شر مشکل Tetragon:

همانطور که توسط U.Today گزارش شده است، ریپل پس از جمع آوری ۲۰۰ میلیون دلار در طول دور سرمایه‌پذیری برگزار شده توسط شرکت سرمایه گذاری Tetragon Financial Group، در سال ۲۰۱۹ به ارزش تقریبی ۹/۸ میلیارد دلار رسید.

پس از آن، کمیسیون بورس اوراق بهادار ایالات متحده، در دسامبر ۲۰۲۰ از ریپل شکایت کرد و در پی آن، Tetragon تلاش کرد سرمایه‌گذاری خود را پس بگیرد. مدیر Tetragon از قاضی خواست تا دارایی‌های نقدی ریپل را تا زمانی که سهام سری C دوباره به پول نقد بازخرید شود، مسدود کند.

اما ریپل در دادگاه در برابر شکایت‌هایی که داشت، پیروز شد و تتراگون مجبور به فروش سهام خود به این شرکت شد. شرکت تتراگون پس از فروش دوباره سهام به ریپل، با این شرکت قطع رابطه کرد.

منبع: u.today

ریپل
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.