ارزش Blockchain.com بعد از اتمام دور جدید تامین مالی به ۱۴ میلیارد دلار رسید

افزایش شدید ارزش Blockchain.com بعد از دور جدید تامین مالی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۱ فروردین ۱۴۰۱

بیتستان: Blockchain.com پس از جمع آوری مبلغ نامشخصی در دور جدید سرمایه پذیری خود از سوی شرکت‌های VC جهانی، به ارزش خیره کننده ۱۴ میلیارد دلاری دست یافت. افزایش شدید ارزش Blockchain.com بعد از دور جدید تامین مالی در حال حاضر توجهات زیادی را به خود جلب کرده است.

افزایش شدید ارزش Blockchain.com بعد از دور جدید تامین مالی

بر اساس گزارش‌ها، شرکت خدمات مالی و مبادلات ارزهای دیجیتال، Blockchain.com، در دور جدید تامین مالی خود مقدار قابل توجهی سرمایه جذب کرد که موجب شد ارزش آن به ۱۴ میلیارد دلار برسد. طبق گزارش بلومبرگ، دور تامین مالی جدید این شرکت توسط دو تیم Lightspeed Ventures و Baillie Gifford & Co رهبری شده بود.

در دور تأمین مالی جدید که هنوز به طور رسمی توسط Blockchain.com یا سرمایه گذاران آن تأیید نشده است، ارزش شرکت از ۵/۲ میلیارد دلار به ۱۴ میلیارد دلار افزایش یافته، از طرفی نیز کل سرمایه‌ی جمع‌آوری شده مشخص نیست.

آشنایی با کمپانی Blockchain.com

Blockchain.com که در سال ۲۰۱۱ تأسیس شد، اکنون یکی از بزرگترین شرکت‌های فعال در حوزه ارزهای دیجیتال است و طیف گسترده‌ای از خدمات مالی مبتنی بر بلاک‌چین را از پلتفرم مبادلات و کیف پول‌های رمزنگاری ارائه می‌کند.

جالب است بدانید که این شرکت، ۳۷ میلیون کاربر، با ۸۲ میلیون کیف پول و بیش از ۱ تریلیون دلار ارزش تراکنش در پلتفرم خود دارد.

آخرین دور اصلی تامین مالی Blockchain.com به مارس ۲۰۲۱ باز می‌گردد، که در آن توانست ۳۰۰ میلیون دلار جمع آوری کرده و ارزش خود را به ۵/۲ میلیارد دلار برساند.

منبع: cointelegraph

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.