رابرت کیوساکی بار دیگر در بیت کوین سرمایه گذاری کرد

خرید مجدد بیت کوین توسط رابرت کیوساکی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۶ مهر ۱۴۰۰

صعود دوباره بیت‌کوین و ارزهای دیجیتال، بار دیگر سرمایه‌گذاران را به بازار خرید رمزارزها کشانده است. بسیاری از سرمایه‌گذاران بیت‌کوین معتقد هستند که این رشد دوباره نشان دهنده آینده روشن این ارز دیجیتال شاخص است. اما آیا خرید مجدد بیت کوین توسط رابرت کیوساکی، نشان دهنده پایدار بودن بازار بیت‌کوین است؟

خرید مجدد بیت کوین توسط رابرت کیوساکی

رابرت کیوساکی، نویسنده کتاب پرفروش پدر ثروتمند پدر فقیر، می‌گوید که آینده بیت‌کوین بسیار روشن است. این نویسنده قبلا پیش بینی کرده بود، که سقوط بزرگ بازار سهام، می‌تواند بازار ارزهای دیجیتال را نیز تحت تاثیر قرار دهد.

وی در ادامه فاش کرد که قبل از سرمایه گذاری بیشتر در بیت‌کوین منتظر عقب نشینی بعدی است. اما خرید مجدد بیت کوین توسط رابرت کیوساکی، نشان دهنده چیست؟

کتاب پدر پولدار پدر فقیر در سال 1997 توسط کیوساکی و شارون لچتر تألیف شده. این کتاب بیش از شش سال است که در فهرست پرفروش‌ترین کتاب‌ها در روزنامه نیویورک تایمز قرار دارد. بیش از 32 میلیون نسخه از این کتاب، به بیش از 51 زبان نوشته شده و در بیش از 109 کشور فروخته شده است.

کیوساکی روز جمعه در توییتی نوشت:

 صعود بیت‌کوین به بالای 60 هزار دلار و آینده بسیار روشن را جشن بگیرید اما محتاط باشید. قبل از سرمایه گذاری بیشتر منتظر عقب نشینی هستم.

در حالی که سرمایه گذار مشهور مدتی است خرید بیت‌کوین را به سرمایه گذاران توصیه می‌کند، او پیش بینی کرد که سقوط بزرگ بازار سهام در ماه اکتبر اتفاق می‌افتد و ممکن است بازار طلا، نقره و بیت‌کوین را نیز تحت تاثیر قرار دهد. در ماه جولای، کیوساکی به سرمایه‌گذاران هشدار داد:

 بزرگترین حباب در تاریخ جهان بزرگ‌تر می‌شود. بزرگترین سقوط در تاریخ جهان در راه است.

با وجود احتمال سقوط بازار بیت‌کوین که او پیش‌بینی کرده بود، وی بیت‌کوین را بزرگترین سرمایه‌گذاری در نظر گرفت و خاطرنشان کرد:

با کاهش ارزش دلار، بیت‌کوین و نقره بهترین سرمایه‌گذاری هستند.

کشف ماینرهای قاچاق در انبار لوازم خوراکی!

جزئیات خبر را در ادامه بخوانید

در ماه اوت، کیوساکی در توییتی نوشت که آمریکا در حال ورشکستگی است و به سرمایه‌گذاران توصیه کرد به خرید طلا، نقره، بیت کوین ادامه دهند.

با این حال، کیوساکی روز جمعه دلیل سرمایه‌گذاری خود در بیت کوین را در توییتر تکرار کرد. بیانیه وی بازتاب اظهارات او در ماه آگوست بود، دلیل اصلی سرمایه گذاری در بیت‌کوین، طلا و نقره را اینگونه توضیح داد:

من به رهبران‌مان، فدرال رزرو ، خزانه داری و بازار سهام اعتماد ندارم.

منبع: news.bitcoin

جدیدترین و مهم‌ترین اخبار ارزهای دیجیتال را در خبرستان بخوانید
خبرستان
بیت کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.