رابرت کیوساکی: بیت‌کوین به ۱۱۰۰ دلار سقوط خواهد کرد

پیش بینی رابرت کیوساکی در مورد رسیدن قیمت بیت کوین به ۱۱۰۰ دلار
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۸ تیر ۱۴۰۱

پیش بینی رابرت کیوساکی در مورد رسیدن قیمت بیت کوین به ۱۱۰۰ دلار تا چه حد به واقعیت نزدیک است؟ وی در پست آخر توییتر خود نوشت که منتظر است این رمزارز بزرگ تا سطح ۱,۱۰۰ دلار سقوط نماید تا بعد از آن بیت‌کوین بیشتری خریداری و هولد کند. برای خواندن جزئیات این خبر با بیتستان همراه باشید.

پیش بینی رابرت کیوساکی در مورد رسیدن قیمت بیت کوین به ۱۱۰۰ دلار

رابرت کیوساکی نویسنده‌ی کتاب محبوب پدر پولدار، پدر فقیر، اعلام کرد که منتظر است بیت‌کوین تا مرز ۱,۱۰۰ دلار سقوط کند. کیوساکی بیان کرد بعد از سقوط بیت‌کوین به ۱,۱۰۰ دلار تصمیم دارد بیت‌کوین بیشتری خریده و هولد نماید.

نویسنده‌ی این کتاب مشهور دوشنبه شب در توییتر پستی با عنوان “درس پدر پولدار” را منتشر کرد. کیوساکی توضیح داد که «بازنده‌ها وقتی می‌بازند که دست از کار می‌کشند»، اما «برنده‌ها از باخت‌های خود درس می‌گیرند و ادامه می‌دهند».

وی به این قضیه اشاره کرد که بازندگان بیت‌کوین در حال فروش هستند. وی پس از آن نوشت که منتظر این است که بیت‌کوین تا ۱,۱۰۰ دلار سقوط کند و در صورت بهبود صنعت کریپتو بیت‌کوین بیشتری خواهد خرید.

پیش بینی رابرت کیوساکی در مورد رسیدن قیمت بیت کوین به ۱۱۰۰ دلار

بسیاری از کاربران توییتر با نظر کیوساکی در مورد کاهش بیت‌کوین تا ۱,۱۰۰ دلار مخالف بودند. برخی نیز به این قضیه مشکوک بودند که شاید این نویسنده بزرگ اشتباه تایپی داشته و منظور او در واقع ۱۱ هزار دلار بوده است.

این سرمایه‌گذار مشهور چندین ماه است که می‌گوید وقتی قیمت بیت‌کوین به پایین‌تر حد برسد، بیت‌کوین بیشتری خواهد خرید. وی چند ماه پیش اعلام کرد که این ارز دیجیتال می‌تواند به ۲۰ هزار دلار برسد و رسید. بعد آن نیز به پیش‌بینی در مورد کاهش بیشتر قیمت بیت‌کوین ادامه داد.

در ماه می، کیوساکی پیش‌بینی کرد که قیمت بیت‌کوین می‌تواند تا ۹,۰۰۰ دلار سقوط کند. این درحالی بود که بیت‌کوین در آن زمان حدود ۳۰ هزار دلار معامله می‌شد.

پیش بینی رابرت کیوساکی ممکن است اشتباه تایپی باشد

کیوساکی توضیح داد که همچنان نسبت به بیت‌کوین خوش بین است و فدرال رزرو و وزارت خزانه‌داری را سازمان‌هایی فاسد می‌بیند. وی همچنین گفت، هنگامی که حس کند قیمت بیت‌کوین مناسب است، بیت‌کوین بیشتری خواهد خرید و خاطرنشان کرد که تصمیم‌های ناگهانی گاهی می‌تواند بهترین زمان برای ثروتمند شدن باشند.

منبع: bitcoin.com

بیت کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.