رابین هود کیف‌پول web3 خود را معرفی کرد: افراد زیادی در لیست انتظار این کیف‌پول هستند

معرفی کیف پول web3 توسط رابین هود
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱

پس از معرفی کیف پول web3 توسط رابین هود 150000 کاربر در لیست انتظار این کیف‌پول ثبت‌نام کردند. این صرافی مدعی است، هزینه‌ی مبادلات درون شبکه‌ای خود را به صفر خواهد رساند. منطقی است که این صرافی پس از ایجاد امکان برداشت توکن، کیف‌پول خود را نیز منتشر کند. برای خواندن جزئیات خبر با بیتستان همراه باشید.

معرفی کیف پول web3 توسط رابین هود

صرافی Robinhood، طی اعلامیه و با انتشار ویدئو تبلیغاتی متفاوتی، کیف‌پول web3 خود را معرفی کرد. این صرافی مدعی است معاملات کریپتو را بدون کارمزد سواپ، ارائه خواهد داد.  150000 کاربر در لیست انتظار این کیف‌پول ثبت‌نام کرده‌اند.

لیست انتظار این کیف‌پول به طوری طراحی شده که کاربران با معرفی افراد جدید می‌توانند در لیست انتظار موقعیت بهتری پیدا کرده و زودتر کیف‌پول خود را دریافت کنند. البته برای انتشار کامل این کیف پول هیچ تاریخ مشخصی در نظر گرفته نشده است.

شعار کیف‌پول web3 رابین‌هود “معاملات بدون هزینه در شبکه” است.

رابین‌هود سال 2018 کار خود را آغاز کرد، ولی به دلیل این که امکان برداشت توکن برای کاربران در این صرافی ممکن نبود، مورد انتقاد قرار گرفت. این صرافی در سال 2021 یک طرح آزمایشی را آغاز کرد تا به کاربران اجازه دهد، رمزارزهایشان را از حساب‌های صرافی خود برداشت کنند.

منطقی است که این صرافی، پس از ایجاد امکان برداشت توکن، کیف‌پول خود را نیز منتشر کند. پس از انتشار این کیف‌پول، کاربران می‌توانند رمزارزهای خود را از صرافی خارج کرده و آن را به کیف‌پول web3 مجازی خود ارسال کنند.

این قضیه به کاربران اجازه می‌دهد تا توکن‌های خود را بدون هیچ هزینه درون شبکه‌ای مبادله کنند. حتی در صورت وجود هزینه، می‌توان به قطع گفت، این هزینه‌ها ناچیز خواهند بود.

منبع: cryptoslate

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.