صرافی رابین‌هود امکانات جدیدی برای کاربرانش ارائه می‌کند

راه اندازی امکانات جدید اپلیکیشن رابین‌هود
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۷ تیر ۱۴۰۱

رابین‌هود ویژگی‌ها و امکانات جدیدی برای شیبااینو و دیگر دارایی‌های دیجیتال معرفی کرد. راه اندازی امکانات جدید اپلیکیشن رابین‌هود که به انتقال دارایی‌های دیجیتال در داخل و خارج پلتفرم مربوط می‌شود، کاربران را هیجان‌زده کرده است. برای خواندن جزئیات بیشتر با بیتستان همراه باشید.

راه اندازی امکانات جدید اپلیکیشن رابین‌هود

رابین‌هود برای دارایی‌های دیجیتال، امکانات جدیدی راه‌اندازی کرد. این اپلیکیشن معاملاتی محبوب، اکنون به کاربران خود این اجازه را می‌دهد که Shiba Inu، بیت‌کوین و سایر دارایی‌های دیجیتال موجود خود را به داخل و یا خارج از پلتفرم انتقال دهند.

طبق گزارشات، پس از نظرسنجی در مورد توکن بعدی که قرار است به رابین‌هود اضافه شود، SHIB بیش از نیم میلیون رأی آورد و شرکت رابین‌هود، بعد از آن در اوایل ماه آوریل، دومین میم‌کوین بزرگ جهان را در لیست توکن‌های تحت پشتیبانی خود قرار داد.

رابین‌هود در سال ۲۰۱۸ وارد تجارت ارزهای دیجیتال شد و از همان ابتدا از بیت‌کوین، دوج‌کوین و چندین توکن بزرگ دیگر پشتیبانی کرد.

در اوایل سال ۲۰۲۲، این اپلیکیشن معاملاتی یک کیف پول مجازی راه‌اندازی و این امکان را برای معامله‌گران فراهم کرد تا بتوانند دارایی‌های دیجیتال خود را از طریق رابین‌هود مدیریت کنند.

ماه گذشته، بلومبرگ گزارش داد که FTX قصد خرید Robinhood را دارد، اما خود این صرافی ارز دیجیتال، شایعات را رد کرد.

منبع: u.today

شیبا اینو
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.