نسخه بتای کیف‌پول ارزهای دیجیتال صرافی رابین‌هود به زودی عرضه خواهد شد

راه اندازی کیف پول رمزنگاری توسط صرافی رابین هود
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۹ دی ۱۴۰۰

صرافی رابین‌هود اعلام کرد نسخه بتای کیف‌پول ارزهای دیجیتال را ارائه خواهد کرد. نسخه جدید کیف‌پول رابین‌هود به چند ویژگی امنیتی دیگر نیز مجهز شده است. این صرافی همچنین تصمیم دارد محتوای آموزشی خود را در مورد ارزهای دیجیتال افزایش دهد. برای بررسی بیشتر خبر راه اندازی کیف پول رمزنگاری توسط صرافی رابین هود با بیتستان همراه باشید.

تیم اپلیکیشن صرافی محبوب رابین‌هود اعلام کرد چند هفته دیگر یک نسخه بتا (آزمایشی) برای کیف‌پول ارزهای دیجیتال خود ارائه خواهند کرد. رابین‌هود تاریخ تقریبی عرضه نسخه بتای کیف پول خود را اعلام کرد. کاربران صرافی رابین‌هود بیشتر به دنبال اعلام تاریخ لیست شدن ارز دیجیتال شیبااینو در این صرافی هستند.

بر اساس اعلامیه 22 سپتامبر، در این کیف پول علاوه بر معامله ارزهای دیجیتال، می‌توان آن‌ها را ارسال و دریافت کرد.

اکنون بیش از 1.6 میلیون نفر در لیست انتظار این کیف پول ثبت نام کرده‌‌اند.

از آنجایی که تست‌های آلفا به پایان رسیده و نسخه بتای این اپلیکیشن در ژانویه سال جدید عرضه خواهد شد، رابین‌هود یک نظر سنجی برگزار کرد. موضوع این نظرسنجی در مورد ارائه محتوای آموزشی برای کریپتو توسط رابین‌هود بود.

براساس این نظرسنجی کاربران این صرافی مایل بودند محتوای آموزشی بیشتر توسط این صرافی ارائه شود تا عباراتی مانند شناسه تراکنش (transaction ID) و هزینه شبکه (network fees) را بهتر درک کنند. درپی این نظرسنجی، رابین‌هود تصمیم دارد مقالات خود در مورد ارزهای دیجیتال را بیشتر کند.

توییت wu blockchain

افزایش امنیت کیف‌پول صرافی رابین‌هود

براساس پست وبلاگ رابین هود، این صرافی تصمیم دارد برای هر ارز دیجیتال یک کیف‌پول جداگانه ایجاد کند. 66 درصد کاربران این صرافی اصلا کیف‌پولی برای ارزهای دیجیتال ندارند و انتظار دارند برای همه تراکنش‌های خود یک کیف پول واحد داشته باشند.

اما با توجه به اینکه تمام نقل و انتقالات به صورت بلاک چینی انجام می‌شود پس برای هر ارز دیجیتال باید یک آدرس جداگانه داده شود.

همچنین رابین‌هود اعلام کرد که چند ویژگی امنیتی دیگر مثل احراز هویت دوعاملی نیز به کیف‌پول‌ ارزهای دیجیتال اضافه خواهد شد.

آیا شیبااینو در صرافی رابین‌هود لیست خواهد شد؟

جامعه شیبااینو مشتاق این هستند که صرافی رابین‌هود، شیبااینو را لیست کند. این کاربران برای تحقق خواسته خود تاکنون 553472 امضاء در سایت Change.org جمع‌آوری کرده‌اند.

ارتش SHIB توییت‌های خود را در مورد درخواست لیست شدن شیبااینو در صرافی رابین‌هود منتشر می‌کنند. این کاربران معتقدند اگر این اتفاق بیافتد، قیمت SHIB به سمت یک قله تاریخی جدید حرکت خواهد کرد.

منبع: u.today

شیبا اینو
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.