رشد ۳۰ درصدی سهام رابین هود پس از خرید ۷٫۶ درصد از سهام آن توسط Sam Bankman-Fried

رشد ۳۰ درصدی سهام رابین هود
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۱

سم بنکمن-فرید (Sam Bankman-Fried)، ۶۵۰ میلیون دلار از سهام شرکت رابین‌هود را خریداری کرد. بعد از این اتفاق سهام‌داران شاهد رشد ۳۰ درصدی سهام رابین هود بودند. برای خواندن جزئیات این خبر با بیتستان همراه باشید.

رشد ۳۰ درصدی سهام رابین هود

سهام رابین‌هود پس از این که سم بنکمن-فرید (Sam Bankman-Fried) ۷٫۶ درصد از سهام این شرکت را خرید (۶۵۰ میلیون دلار) تا ۳۰ درصد رشد کرد. رابین‌هود که یکی از کارگزاری‌های بسیار محبوب است پس از ساعات کاری شاهد این رشد ۳۰ درصدی بود.

سم بنکمن-فرید، موسس و مدیر عامل میلیاردر صرافی ارزهای دیجیتال FTX، اکنون ۷٫۶ درصد از سهام این کارگزاری آنلاین محبوب را به دست آورده است. می‌توان گفت خبر خرید ۶۵۰ میلیون دلاری بنکمن-فرید شدیدا مورد استقبال قرار گرفت و علت اصلی افزایش ۳۰ درصدی سهام رابین‌هود بود که البته حین نگارش خبر، این رقم به ۲۴ درصد رسیده است.

بر اساس داده‌های کمیسیون بورس و اوراق بهادار روز پنجشنبه، Bankman-Fried در مجموع ۶۴۸ میلیون دلار از سهام رابین‌هود را با قیمت متوسط ​​۱۱٫۵۲ دلار خریداری کرده است. طبق گزارش‌ها، خریدهای بنکمن-فرید از اواسط ماه مارس آغاز شده بود.

در بایگانی اوراق بهادار، بنکمن-فرید به صراحت اعلام کرد که قصدی برای تغییر یا تأثیرگذاری بر کنترل رابین‌هود ندارد و این اقدام صرفاً به این دلیل بود که وی رابین‌هود را گزینه‌ی مناسبی برای سرمایه‌گذاری می‌بیند.

رشد ۳۰ درصدی سهام رابین هود

این معامله توسط شرکتی به نام Emergent Fidelity Technologies Ltd انجام شد که بانکمن-فرید مدیر و مالک اکثریت سهام آن است.

با توجه به این که قیمت سهام رابین‌هود در ۱۲ مارس به پایین‌ترین حد خود یعنی ۷٫۷۳ دلار رسیده بود، به نظر می‌رسد این اعلامیه به سرمایه‌گذاران رابین‌هود دلگرمی داده است.

یکی از گام‌های مهم رابین‌هود در بازار ارزهای دیجیتال، کمک به کاهش شدید هزینه‌ی حاصل از معاملات مربوط به سهام است.

در آوریل سال گذشته، رابین‌هود اعلام کرد که قصد دارد با خرید شرکت رمزنگاری Ziglu مستقر در بریتانیا، کارگزاری ارزهای دیجیتال خود را گسترش دهد.

منبع: cointelegraph

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.