رابین هود در تلاش است تا نقل و انتقالات کاردانو را در شبکه‌ی خود فعال کند

رابین هود در حال کار بر روی فعال کردن نقل و انتقالات کاردانو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۰ شهریور ۱۴۰۱

رابین هود در حال کار بر روی فعال کردن نقل و انتقالات کاردانو است. رابین هود در تاریخ ۱ سپتامبر کاردانو را در پلتفرم خود لیست کرده بود ولی امکان معامله کاردانو وجود نداشت. برای خواندن جزئیات بیشتر با بیتستان همراه باشید.

رابین‌هود که یک پلتفرم معاملاتی بزرگ است تصمیم دارد خدمات نقل و انتقال Cardano (ADA) را در پلتفرم خود ارائه دهد. پس از ارائه این خدمات، کاربران می‌توانند توکن‌های کاردانو را از شبکه‌های دیگر به رابین‌هود منتقل کرده و معاملات خود را انجام دهند.

این پلتفرم معاملاتی در تاریخ ۱ سپتامبر کاردانو را در پلتفرم خود لیست کرده بود ولی امکان معامله کاردانو وجود نداشت.

پلتفرم رابین‌هود، برای نقل و انتقالات توکن‌ها به خارج از پلتفرم خود، هیچ هزینه‌ی اضافی دریافت نمی‌کند.

این پلتفرم اعلام کرد که به دلیل تقاضای بالای کاربران خود، ADA را در اوایل این ماه لیست کرده است.

رابین‌هود در پست توییتر خود در این مورد نوشت:

با این که هنوز امکان نقل و انتقال ADA وجود ندارد، ولی ما در تلاشیم تا تمام دارایی‌های این پلتفرم را در دسترس کاربرانمان قرار دهیم و نیازهای آن‌ها را پاسخگو باشیم.

Robinhood برای اولین بار در ماه جولای، خدمات انتقال ارزهای دیجیتال را به داخل و خارج از پلتفرم خود راه‌اندازی کرد. این غول تجاری سال سختی را پشت سر گذاشت و ۹ درصد از کارکنان خود را در ماه آوریل و ۲۳ درصد دیگر از نیروی کار خود را در ماه آگوست اخراج کرد.

هارد فورک واسیل کاردانو و تاثیر آن بر این شبکه

کاردانو یک بلاک‌چین غیرمتمرکز مقیاس‌پذیر است و به گفته شرکت توسعه‌دهنده IOHK، هارد فورک Vasil آن در ۲۲ سپتامبر، طبق برنامه راه‌اندازی خواهد شد.

IOHK اظهار داشت که هارد فورک Vasil مهم‌ترین ارتقاء Cardano است. پس از راه‌اندازی این ارتقا، ظرفیت بلاک‌چین، افزایش و هزینه‌های تراکنش نیز از سوی دیگر کاهش خواهد یافت.

ADA در زمان نگارش این خبر با قیمت ۰٫۵۲ دلار در صرافی‌های معتبر معامله می‌شود. همچنین ارزش بازار این دارایی دیجیتال بیش از ۸ درصد در ۲۴ ساعت گذشته افزایش یافته است.

منبع: dailyhodl

کاردانو اتریوم
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.