قیمت برق در روسیه برای استخراج کنندگان رمزارز افزایش خواهد یافت

افزایش قیمت برق در روسیه برای استخراج کنندگان رمزارز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۴ دی ۱۴۰۰

دولت فدرال مسکو به مناطق مختلف خود مجوز افزایش قیمت برق را داد. این تصمیم در پی افزایش ماینرها در خانه‌های مسکونی و گاراژها گرفته شده است. برای بررسی بیشتر خبر افزایش قیمت برق در روسیه برای استخراج کنندگان رمزارز با بیتستان همراه باشید.

افزایش قیمت برق در روسیه برای استخراج کنندگان رمزارز

شرکت‌های خدماتی محلی روسیه از افزایش ماینرها در مناطق مسکونی شکایت کرده و درخواست تعیین آستانه مصرف برای عموم مردم کردند.

براساس گزارش روزنامه تجاری روسی کامرسانت، مصرف‌کنندگانی که بیشتر از آستانه مصرف برق استفاده کنند باید مبلغ بیشتری بپردازند. اکثر مناطق روسیه قیمت‌گذاری جدید را اجرایی نکرده‌اند اما در شبه‌جزیره کریمه آستانه مصرف برق ارزان قیمت ۱۵۰کیلو وات ساعت تعیین شده است.

وزارت انرژی روسیه اطمینان داده است که سیاست جدید، در راستای محدود کردن مصرف نامناسب انرژی است و هزینه‌ها برای اکثر مصرف‌کنندگان افزایش نمی‌یابد.

تعرفه‌های برق برای خانوارها توسط دولت تنظیم می‌شود و شرکت‌های تامین برق تعرفه‌های بالاتری برای مشاغل ارائه خواهند کرد. براساس تخمین روزنامه کامرسانت میانگین مصرف ماهانه هر خانوار روسیه‌ای در سال گذشته ۲۵۰ کیلو وات ساعت بوده است. در حال حاضر حدود ۴۰ درصد از خانه‌های مسکونی موجود بیش از ۶۰۰ کیلو وات ساعت در ماه مصرف می‌کنند.

نرخ برق برای خانوارهای شهر ایرکوتسک، که پایتخت ماینینگ روسیه لقب گرفته است، تنها ۰٫۸۶ روبل (۰٫۰۱ دلار) به ازای هر کیلو وات ساعت است. در حالی که این نرخ برای بقیه روسیه ۴٫۲۵ روبل (۰٫۰۶ دلار) می‌باشد. در اوایل دسامبر، یک شرکت تامین برق ۸۵ شکایت علیه استخراج‌کنندگان ارز دیجیتال تنظیم کرده است.

در ژانویه سال جدید قانونی در مورد دارایی‌های مالی دیجیتالی در این کشور تصویب خواهد شد. درحالی که قانونی در مورد ماینینگ در این پیش‌نویس ذکر نشده است.

همچنین تماس‌ها میان مقامات مسکو در مورد به رسمیت شناختن ماینینگ به عنوان یک فعالیت تجاری و ایجاد تعرفه‌ی مالیاتی به این فعالیت افزایش یافته است.

در مجلس روسیه (دوما) نیز کمیسیونی برای تنظیم قوانین مربوط به ماینینگ و سایر بخش‌های ارزهای دیجیتال تشکیل شده که اخیرا اولین جلسه آن برگزار شد.

منبع: news.bitcoin

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.