کاربران روسی از صرافی‌های کشور قزاقستان برای معاملات خود استفاده می‌کنند

استفاده کاربران روسی از صرافی های کشور قزاقستان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۸ مهر ۱۴۰۱

استفاده کاربران روسی از صرافی های کشور قزاقستان پس از ممنوعیت معاملات این کاربران در صرافی‌های بزرگ مثل بایننس و …، شدیدا افزایش یافته است. قزاقستان نیز اعلام کرده از کاربرانی که تحریم نشده‌اند، استقبال می‌کند. برای خواندن جزئیات بیشتر در این رابطه با بیتستان همراه باشید.

برخی صرافی‌های فعال در حوزه ارزهای دیجیتال کشور قزاقستان علیرغم اعمال تحریم‌های جدید غرب علیه روسیه، به استقبال و  پذیرش اتباع روسیه با محدودیت‌های خاصی ادامه می‌دهند. یکی از صرافی‌های قزاقستانی که کاربران روسی را به راحتی می‌پذیرد، Intebix نام دارد.

مدیر عامل این صرافی اعلام کرده که کاربران روسی می‌توانند برای معاملات خود از این پلتفرم استفاده کنند. البته کاربران روسی برای این که بتوانند به راحتی از خدمات Intebix استفاده کنند، باید یک کارت بانکی از بانک‌های کشور قزاقستان داشته باشند.

در اواخر سپتامبر اولین خرید قانونی ارز دیجیتال با پول فیات توسط یک بانک تجاری محلی با نام بانک اوراسیا در قزاقستان انجام شد. این بانک از طریق صرافی رمزنگاری Intebix رمزارز خریداری کرده بود.

به گفته طالگات دوسانوف، یکی از بنیانگذاران و مدیرعامل Intebix، کاربران این صرافی به اتباع قزاقستان محدود نمی‌شوند و این صرافی مایل است به اتباع خارجی نیز خدمات ارائه دهد. وی تاکید کرد که تراکنش‌های رمزنگاری Intebix فقط برای دارندگان کارت اعتباری یکی از بانک‌های قزاقستان مانند بانک اوراسیا در دسترس خواهد بود.

مدیر عامل Intebix به این نکته نیز اشاره کرد که Intebix از تراکنش‌های رمزنگاری مشتریان تأیید شده پشتیبانی می‌کند و بانک‌های محلی هم هر مشتری بالقوه را به دقت بررسی می‌کنند که آیا تحت تحریم قرار دارد یا خیر؟!

صرافی Intebix از اتباع روسی استقبال می‌کند ولی تحریم‌ها چه خواهد شد؟

صرافی کریپتو Intebix با این که از خارجی‌ها به خصوص کاربران روسی استقبال می‌کند، ولی اعلام کرده که همچنان از تحریم‌های موجود تبعیت خواهد کرد. طبق اعلام خود صرافی، به عنوان یک صرافی قانونمند موظف است قوانین تعیین شده توسط رگلاتورهای بین‌المللی را به طور کامل رعایت کند.

با فعالیت‌های اخیر قزاقستان، می‌توان گفت که این کشور به یکی از بزرگ‌ترین قطب‌های استخراج ارز دیجیتال در جهان تبدیل شده است. این کشور در راستای گسترش پذیرش کریپتو، سیاست‌هایی را نیز اتخاذ کرده و از ژوئن ۲۰۲۲ به طور رسمی به صرافی‌های رمزنگاری اجازه می‌دهد تا حساب‌های بانکی برای خود افتتاح کنند.

منبع: cointelegraph

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.