۴۰ میلیون ریپل پس از انتقال به صرافی بایننس به فروش رفت!

فروش ۴۰ میلیون XRP در صرافی بایننس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۹ آذر ۱۴۰۰

در حالی که دیگران تصمیم می‌گیرند کوین‌های خود را به جای صرافی در کیف پول‌های خود نگه دارند، یک نهنگ XRP حجم زیادی از وجوه را به صرافی متمرکز بایننس منتقل کرده که به احتمال زیاد بلافاصله به فروش رفته است. برای اطلاع از جزئیات خبر فروش ۴۰ میلیون XRP در صرافی بایننس با بیتستان همراه باشید.

فروش ۴۰ میلیون XRP در صرافی بایننس

بر اساس فعالیت‌های تراکنش‌های زنجیره‌ای یک کیف‌پول ناشناخته ۴۰ میلیون کوین را به یکی از کیف‌پول‌های صرافی بایننس انتقال داده که به احتمال زیاد بلافاصله به فروش رفته است. در حال حاضر این کیف‌پول ناشناس ۱۳ میلیون کوین دارد.

فروش ۴۰ میلیون XRP در صرافی بایننس

کیف پول صرافی بایننس تنها یک روز قبل از یک تراکنش بزرگ ۴۰ میلیون کوین دریافت کرد. در حال حاضر کیف‌پول صرافی بایننس حدود ۱۵۶ میلیون ریپل دارد.

رشد ۴۰۰ درصدی توکن Omicron DAO به دلیل هم نام بودن با سویه جدید کرونا!

ادامه خبر را بخوانید

کیف‌پول‌هایی که متعلق به صرافی‌های بزرگ هستند مانند این کیف‌پول، تعداد زیادی وجوه را با مقادیر بالا دریافت می‌کنند.

نقد شدن کوین‌ها در صرافی بایننس می‌توانست منجر به ریزش سریع XRP شود که امروز با رشد ۲/۵ درصدی حرکت کرد. حجم روزانه فعلی XRP در بایننس ۱۵۶ میلیون کوین است. مبلغ این تراکنش تقریباً ۲۵٪ از حجم معاملات روزانه در بایننس را نشان می‌دهد.

امروز ریپل، به قیمت ۰/۹۷ دلار و با ۰/۱۷ درصد رشد روزانه معامله می‌شود که به ۲/۵ درصد هم رسیده بود. پیش از این، ریپل با سقوط به زیر منطقه ۰/۹۰ دلار و سپس افزایش مجدد به ۰/۹۶ دلار در یک روز، با بهبودی قوی مواجه شد.

منبع خبر: u.today

ریپل
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.