تلفن هوشمند جدید سامسونگ با کیف پول و فضای ذخیره‌سازی ارزهای دیجیتال معرفی شد

معرفی گلکسی s 22 با کیف پول و فضای ذخیره‌سازی برای ارزهای دیجیتال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۲ بهمن ۱۴۰۰

سامسونگ از جدیدترین تلفن هوشمند پرچمدار خود که قابلیت ذخیره سازی ارزهای دیجیتال را دارد، رونمایی کرد. معرفی گلکسی s۲۲ با کیف پول و فضای ذخیره‌سازی برای ارزهای دیجیتال در رویداد مجازی Unpacked ۲۰۲۲ رخ داد. برای اطلاع از ادامه خبر با بیتستان همراه باشید.

شرکت سامسونگ غول الکترونیک کره جنوبی، از جدیدترین تلفن هوشمند پرچمدار خود که امکان ذخیره سازی ارزهای دیجیتال به کمک کیف پول را دارا است، رو نمایی کرد.

این غول فناوری، کیف پول خود را به همراه تلفن هوشمند جدیدش به نام Galexy S۲۲ Ultra در رویداد مجازی Unpacked ۲۰۲۲ رونمایی کرده است.

این کیف پول می‌تواند ارزهای دیجیتالی مختلف را در خود نگهداری کند تا کاربران به دارایی‌های دیجیتالی خود دسترسی داشته باشند. همچنین می‌تواند به طور ایمن شناسه‌ها شخصی را ذخیره کند.

کیف پول سامسونگ با پلتفرم Samsung Pay کار خواهد کرد. امنیت این کیف پول نیز توسط پلفترم Knox Vauit سامسونگ ارائه می‌شود.

سامسونگ در حال رقابت با اپل:

کیف پول جدید سامسونگ در حال رقابت با کیف پول اپل برای ایمن ذخیره شدن اطلاعات شخصی کاربران است. در حال حاضر، سامسونگ با فعال کردن امکان ذخیره سازی و پرداخت با ارزهای دیجیتال روی تلفن هوشمند جدید خود، یک قدم از رقیب دیرینه‌اش یعنی اپل جلو است.

در اطلاعیه‌ای که ۱۰ فوریه منتشر شد نیز اطلاعات کمی در رابطه با نحوه کار آن در بازار ارزهای دیجیتال، توکن‌های پشتیبانی شده و سیستم ذخیره سازی در این اسمارت‌فون جدید هوشمند، فاش شده است.

ورود سامسونگ به متاورس:

سامسونگ تلفن‌های جدید هوشمند خود را در رویداد مجازی سامسونگ ۸۳۷X در Decentraland Metavers  رونمایی کرد. بیش از ۱۰۰۰۰۰ کاربر در این رویداد حضور داشتند که در آن می‌توانستند این گوشی‌های هوشمند را نیز پیش خرید کنند.

این شرکت زمانی که فروشگاه پرچمدار ۸۳۷ خود را با مشارکت Decentraland افتتاح کرد، وارد متاورس شد. سامسونگ همچنین به سوی توکن‌های غیر قابل تعویض در حال حرکت است، به طوری که در اوایل ژانویه BelnCryptom بیان کرد تلویزیون‌های این شرکت در سال ۲۰۲۲ از NFTها پشتیبانی خواهد کرد.

در ماه اوت اعلام شده بود که ارز دیجیتال بانک مرکزی کره جنوبی در گوشی‌های هوشمند سامسونگ پشتیبانی خواهد شد.

منبع خبر: beincrypto

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.