با عرضه نسخه دوم بازی سندباکس، تعداد کاربران آن از ۲ میلیون نفر فراتر رفت

عبور تعداد کاربران بازی متاورس سندباد از ۲ میلیون کاربر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۳ اسفند ۱۴۰۰

تعداد کاربران بازی متاورسی سندباکس از ۲ میلیون کاربر گذشت. این بازی ۲۰۰ مرحله دارد که کاربران با رد کردن آن‌ها می‌توانند یک Alpha Pass NFT دریافت کنند. این NFT حدود ۱۰۰۰ توکن SAND به کاربران پاداش می‌دهد که با قیمت فعلی ارزش آن تقریبا ۳۰۰۰ دلار است. برای بررسی بیشتر خبر عبور تعداد کاربران بازی متاورس سندباد از ۲ میلیون کاربر با بیتستان همراه باشید.

عبور تعداد کاربران بازی متاورس سندباد از ۲ میلیون کاربر

بعد از راه‌اندازی فصل ۲ بازی Sandbox metaverse تعداد کاربران آن به بیش از ۲ نفر رسید. این بازی متعلق به شرکت سرمایه‌گذاری Animoca Brands است.

این بازی که توسط NFTها و توکن SAND پشتیبانی می‌شود، تقریبا چهار سال در حال توسعه بوده و چند ماه پس از انتشار فصل اول منتشر شده است.

فصل ۲ بازی منتشر شده و کاربران می‌توانند ۳۵ تجربه مجازی مختلف از جمله Snoopverse را داشته باشند. Snoopverse با همکاری رپر معروف Snoop Dogg ایجاد شده است.

این بازی ۲۰۰ مرحله دارد که کاربران می‌توانند با رد کردن آن‌ها شانس خود را برای دریافت Alpha Pass NFT امتحان کنند. این NFT به کسانی که آن را کسب کنند، ۱۰۰ توکن SAND به ارزش ۳۰۰۰ دلار پاداش می‌دهد.

عکس توییت اول

سندباکس تلاش می‌کند تا پروژه را به صورت مرحله‌ای پیش ببرد. همچنین با توجه به نقشه راه ۲۰۲۲، این پلتفرم قرار است که یک DAO ایجاد کند. این دائو به دارندگان توکن SAND، زمین مجازی و آواتارهای بازی امتیاز رای دادن را خواهد داد. DAO بازی احتمالا تا ۳ ماه آینده راه‌اندازی خواهد شد.

شاید یکی از دلایل موفقیت سندباکس لیست طولانی شرکای این شرکت است که می‌توان به Warner Music، اسنوپ داگ، The Walking Dead و غیره اشاره کرد.

به نظر می‌رسد که پیش‌بینی عرضه فصل دوم این بازی بر قیمت توکن SAND تاثیری نداشته؛ چرا که در ۲۴ ساعت گذشته ۵ درصد کاهش یافته است.

همچنین این توکن در ۳۰ روز گذشته ۲۴ درصد کاهش داشت که نسبت به بالاترین قیمت ثبت شده، حدود ۶۴ درصد افت قیمت پیدا کرده است. کف قیمتی زمین‌های مجازی سندباکس نیز طی هفته گذشته با ۸ درصد کاهش و به ۸۱۰۰ دلار رسیده.

منبع: cointelegraph

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.