SBI با همکاری صرافی SIX به حوزه ارزهای دیجیتال وارد می‌شود

سرمایه گذاری SBI در حوزه کریپتو با همکاری صرافی SIX
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۷ آذر ۱۴۰۰

طبق اخبار منتشر شده، SBI قرار است با همکاری صرافی SIX سوئیس در حوزه ارزهای دیجیتال سرمایه‌گذاری کند. انتظار می‌رود این سرمایه‌گذاری تا پایان سال ۲۰۲۱ به صورت رسمی عملیاتی شود. SBI یکی از شرکت‌های تابعه غول بانکداری ژاپنی است که می‌تواند با ورود به حوزه رمزارزها به یک بازیگر خوب در این عرصه تبدیل شود. برای خواندن خبر سرمایه گذاری SBI در حوزه کریپتو با همکاری صرافی SIX با بیتستان همراه باشید.

سرمایه گذاری SBI در حوزه کریپتو با همکاری صرافی SIX

SBI Digital Asset Holdings، یکی از شرکت‌های تابعه غول بانکداری ژاپنی به نام SBI Holdings است که سرمایه‌گذاری مشترکی در حوزه رمزارزها با صرافی دیجیتال SIX سوئیس (SDX) خواهد داشت. این خبر اخیرا از طرف SBI Digital Asset Holdings به صورت رسمی اعلام شده است.

هدف از این سرمایه‌گذاری، تبدیل شدن SBI به یک مرکز نقدینگی در منطقه برای موسسات مختلف اعلام شده است. یوشیتاکا کیتائو (Yoshitaka Kitao) مدیر عامل SBI Holdings گفت:

این همکاری گام مهمی در ایجاد زیرساخت‌های جهانی لازم برای پذیرش گسترده دارایی‌های دیجیتال خواهد بود. با قدرت SDX در سوئیس و مبادلات دیجیتالی برنامه‌ریزی شده ما در اوزاکا، این سرمایه‌گذاری یک کریدور قدرتمند بین اروپا و آسیا ایجاد خواهد کرد.

چشم انداز همکاری SBI با صرافی SIX:

انتظار می‌رود که این سرمایه‌گذاری تا پایان سال ۲۰۲۱ به صورت رسمی وارد مرحله عملیاتی شود و پس از اخذ مجوز قانونی از مقامات دولت سنگاپور، خدمات تعیین شده را تا اوایل سال ۲۰۲۲ ارائه دهد.

این همکاری جدید، طیفی از محصولات و خدمات مبتنی بر دارایی‌های دیجیتال را در قالب توکن اوراق بهادار مانند اوراق قرضه دیجیتال، سهام دیجیتال و وام‌های دیجیتالی ارائه خواهد کرد.

سنگاپور در چند سال گذشته به یک مرکز جهانی ارزهای دیجیتال تبدیل شده است. صرافی‌های بزرگ ارزهای دیجیتال مانند Binance ،FTX ،Coinbase ،Huobi و چندین صرافی بزرگ دیگر در میان محدودیت‌های زیادی که کشورهای مختلف به وجود آورده‌اند، در این کشور فعالیت می‌کنند.

منبع: cointelegraph

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.