کلاهبرداری از سرمایه گذاران با رمزارز MGAS: قیمت این رمز ارز کاهش یافت

کلاهبرداری از سرمایه گذاران با رمزارز MGAS
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۶ دی ۱۴۰۰

بیتستان: به دنبال کاهش غیرمنتظره قیمت رمزارز MGAS، شرکت امنیتی بلاک‌چین PeckShield ادعا کرد که امکان دارد کاهش قیمت این رمزارز ناشی از یک کلاهبرداری باشد. با ما همراه باشید تا از جزئیات خبر کلاهبرداری از سرمایه گذاران با رمزارز MGAS مطلع شوید.

شرکت امنیتی بلاک‌چین PeckShield پس از اینکه متوجه کاهش ۴۶/۹۹ درصدی قیمت رمزارز MGAS شد، به سرمایه گذاران در رابطه با یک نوع کلاهبرداری به اسم Rug Pull هشدار داد.

کلاهبرداری RugPull یکی از رایج‌ترین انواع کلاهبرداری در بازار دیجیتال است. در این نوع کلاهبرداری یک پروژه بی ارزش به کمک تبلیغات فراوان با ارزش جلوه داده می‌شود؛ سپس وقتی توجه افراد به این پروژه جذب شد، توسعه‌دهندگان پروژه با سرمایه کاربران فرار می‌کنند.

پس از افت غیرمنتظره قیمت رمزارز MGAS، همه حساب‌های این ارز دیجیتال در توییتر، اینستاگرام حذف شدند.

کلاهبرداری از سرمایه گذاران با رمزارز MGAS

به گفته این شرکت امنیتی، ۱۱۰۰ توکن BNB به ارزش ۶۰۲,۰۰۰ دلار به حسابی در Tornadi Cash منتقل شده است. این انتقال باعث بروز مشکل در ردیابی وجوه دزدیده شده می‌شود.

انتقال۱۱۰۰ توکن BNB

شرکت امنیتی بلاک‌چین PeckShield به سرمایه‌گذاران توصیه می‌کند تا در این رمزارز سرمایه‌گذاری نکرده و قراردادهای موجود را لغو کنند تا ضرر بیشتری را متحمل نشوند.

قربانی‌های دیگر این مدل کلاهبرداری

در ماه دسامبر، بسیاری از نهادهای رمزارزها قربانی چنین سوء استفاده‌هایی شدند که منجر به زیان آن‌ها شد.

کلاهبرداری از سرمایه گذاران

قربانیان جامعه ارزهای دیجیتال از جمله گریم فاینانس، بیت‌مارت، اسندکس و بنت فایننس به سرمایه‌گذاران خود قول داده‌اند که تمام وجوه دزدیده شده سرمایه‌گذاران را بازگرداند.

منبع خبر: cointelegraph

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.