پیتر شیف سناریوی افزایش قیمت بیت کوین را در توییتر منتشر کرد

سناریو افزایش قیمت بیت کوین
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۴ اسفند ۱۴۰۰

بیتستان: رئیس SchiffGold و منتقد سرشناس بیت‌کوین سناریویی را منتشر کرد که در آن به افزایش قیمت بیت‌کوین اشاره شده است. اما با این حال عملی شدن سناریو افزایش قیمت بیت کوین دور از انتظار قلمداد می‌شود.

پیتر شیف که از بیت‌کوین متنفر و عاشق طلا است، در توییتر سناریوی غیرواقعی را پیشنهاد کرده که در آن قیمت بیت‌کوین می‌تواند شروع به افزایش کند. با این حال، حتی اگر آنچه او توضیح داده، اتفاق بیفتد، همچنان معتقد است که ذخیره کردن بیت‌کوین نیاز نیست.

طبق توییت شیف، برای اینکه قیمت بیت‌کوین شروع به افزایش کند، شاخص NASDAQ باید افزایش یابد (چرا که این دو اخیرا همبستگی قوی نشان می‌دهند) و طلا به جای افزایش قیمت، باید کاهش یابد.

علاوه بر این، شیف گفت که فدرال رزرو آمریکا باید تضمین کند که تورم تا ۲ درصد کاهش یابد، بدون اینکه به اقتصاد آسیبی وارد شود و این امر تنها در صورتی اجرایی خواهد شد که افزایش نرخ بهره به حداقل برسد و هزینه‌های دولت نیز کاهش یابد.

سناریو افزایش قیمت بیت کوین

با عملی شدن تمامی این سناریوها، شیف گفت که در این وضعیت دیگر نیازی به سرمایه‌گذاری در بیت‌کوین نیست، چرا که همه چیز سر و سامان یافته و وضعیت اقتصادی خوب است.

شیف در توییت قبلی نوشت که انتظار دارد NASDAQ، همراه با S&P 500 به ترتیب ۵۰ و ۳۰ درصد کاهش یابد، زیرا فدرال رزرو در آستانه آغاز افزایش نرخ بهره در هفته جاری است که موجب شده قیمت بیت‌کوین به ۳۸,۴۲۲ دلار سقوط کند.

سناریو افزایش قیمت بیت کوین

توجه داشته باشید که پیش از این، رئیس SchiffGold در یک توییت به سهامداران بیت‌کوین درباره سقوط قیمت این رمزارز که قرار است به زودی رخ دهد، هشدار داده بود.

کاهش ارزش بیت‌کوین پس از بهبودی کوچک

پس از یک شمع قرمز ساعتی بزرگ که موجب شد ارز دیجیتال بیت‌کوین از ۳۸,۸۲۱ دلار به سطح ۳۷,۶۳۰ دلار سقوط کند، روز بعد، بیت‌کوین توانست به ۳۹,۳۰۴ دلار رسیده و بهبود جزئی در قیمت خود داشته باشد؛ سپس بعد از یک افت قیمت مقطعی، توانست به ۳۹,۹۱۶ دلار برسد.

سناریو افزایش قیمت بیت کوین

امروز در ۱۵ مارس، ارز دیجیتال بیت‌کوین ۴/۱۶ درصد افت داشت و از ۳۹,۸۰۳ دلار به ۳۸,۱۴۶ دلار کاهش سقوط کرد. با این حال توانست با کمی رشد به ۳۸,۵۵۶ دلار برسد.

منبع: u.today

بیت کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.