ونزوئلا به کسانی که به حوزه رمزارزها علاقه دارند بورسیه تحصیلی ارائه خواهد داد

بورسیه تحصیلی به علاقه مندان رمزارزها در ونزوئلا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۳۰ آبان ۱۴۰۰

براساس گزارشات ارائه شده، یک کاندیدای پست فرمانداری در ونزوئلا بیان کرده، به شهروندانی که علاقمند به فعالیت در حوزه رمزارزها و استخراج آن‌ها هستند، بورسیه تحصیلی خواهد داد. برای اطلاع از جزئیات خبر ارائه بورسیه تحصیلی به علاقه مندان رمزارزها در ونزوئلا با بیتستان همراه باشید.

ارائه بورسیه تحصیلی به علاقه مندان رمزارزها در ونزوئلا

خوزه آلخاندرو تران (José Alejandro Terán) فرماندار مشتاق و نماینده حزب حاکم ونزوئلا، بیان کرده که بورسیه تحصیلی به کسانی که علاقمند به رمزارزها هستند، می‌دهد. براساس گزارشات این اقدام او با هدف رشد سریع و ایجاد ثبات اقتصادی در کشور انجام می‌گیرد.

همان طور که Cointelegraph گزارش داده، مرکز آموزشی Terán به دارندگان ارز دیجیتال، بورس تحصیلی آموزش‌های تخصصی در زمینه توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT)، استخراج ارز دیجیتال و تجارت ارائه می‌دهد.

همچنین این اقدام توسط چهار نهاد یعنی نظارت ملی دارایی‌های رمزنگاری (SUNACRIP)، آکادمی Axie Infinity، گروه سیاسی Independientes con Terán و جوانان حزب سوسیالیست متحد ونزوئلا (JPsuv) پشتیبانی خواهد شد.

مایکل سیلور: بیت کوین به یک دارایی ۱۰۰ تریلیون دلاری تبدیل خواهد شد

برای مشاهده جزئیات بیشتر، کلیک کنید

خوزه آلخاندرو تران (José Alejandro Terán) بیان کرد:

من احساس می‌کنم که با کمک به جوانان برای ایجاد منابع متعدد جهت کسب درآمد، ثبات اقتصادی را برای خانواده‌های آن‌ها تضمین می‌کنیم.

همچنین تران بیان کرده این اقدام شامل نصب و تعمیر شبکه‌ها و تجهیزات ماینینگ و تجارت کریپتو خواهد بود. بر اساس داده‌های به دست آمده توسط Chainalysis، ونزوئلا به عنوان هفتمین کشور در شاخص جهانی پذیرش کریپتو قرار دارد.

به گفته مدیر عامل پلتفرم سرمایه‌گذاری Uphold، پذیرش بیت‌کوین (BTC) توسط کشور السالوادور تأثیر دومینویی در تسریع پذیرش کریپتو در مناطق اطراف از جمله ونزوئلا و کلمبیا داشته است.

همچنین این کارآفرین معتقد است پذیرش کریپتو برای اقتصادهای کوچکتر به جای ایجاد یک ارز دیجیتال داخلی بانک مرکزی (CBDC) منطقی‌تر است.

منبع خبر: cointelegraph

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.