رئیس SEC نظر خود در رابطه با برنامه‌های DeFi را اعلام کرد

نظر رئیس SEC در مورد برنامه‌های دیفای
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۰ آذر ۱۴۰۰

کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) یک نهاد فدرال در ایالات متحده آمریکا است که وظیفه بررسی و تحلیل ارزهای دیجیتال را بر عهده دارد. رئیس این سازمان، گری جنسلر در گفت و گوی اخیری که داشت، نظر خود در رابطه با برنامه‌های دیفای را مطرح کرد. با بیتستان همراه باشید تا به نظر رئیس SEC در مورد برنامه‌های دیفای بپردازیم.

نظر رئیس SEC در مورد برنامه‌های دیفای

گری جنسلر، رئیس بورس و اوراق بهادار ایالات متحده در جریان گفتگو با جی کلایتون در اجلاس انطباق دارایی‌های دیجیتال و یکپارچگی بازار گفت که اگر فناوری‌های جدید با قانون هم راستا نباشند، تداوم پیدا نخواهند کرد.

این در حالی است که گنسلر اعتقاد دارد تامین مالی غیرمتمرکز می‌تواند منبع نوآوری باشد، اما مدعی است که این امر باید در چارچوب قانونی موجود صورت بگیرد:

نوآوری‌ها در حوزه DeFi می‌توانند واقعی باشند، اما اگر خارج از چارچوب‌های نظارتی و قوانین تدوین شده باشند، تداوم نخواهند یافت.

قانون مالیات بر سود ارزهای دیجیتال در کره جنوبی به تعویق افتاد

برای مطالعه متن کامل خبر، کلیک کنید

جنسلر همچنین نگرانی‌های خود را در مورد تمرکز برخی پروژه‌های DeFi را ابراز و تلویحاً اشاره کرد که هدف از چنین پروژه‌هایی ممکن است دور زدن قوانین موجود در حوزه مبارزه با پولشویی باشد.

جنسلر در مورد عدم تمایل قانون گذاران برای تایید صندوق قابل معامله بیت‌کوین در بورس گفت که تجارت در سراسر جهان بر اساس قوانین نظارتی ایالات متحده نیست:

پلتفرم‌های معاملاتی و وام دهی واقعاً در موقعیت مهمی برای حمایت از سرمایه‌گذار و مصرف کننده هستند. بیا و با ما صحبت کن، با ما کار کن. در صورت لزوم از ابزارهای قانونی و اجرایی استفاده خواهیم کرد.

رئیس SEC تکرار کرده است که استیبل‌کوین‌ها او را به یاد اقلام بازی پوکر در یک کازینو می‌اندازند:

استیبل‌کوین‌ها مبادلات را در اکوسیستم کارآمدتر کردند، اما همچنین به مردم در سراسر جهان اجازه دادند تا قوانین پولشویی و قوانین مالیاتی در حوزه‌های مختلف را دور بزنند.

طبق گفته Gensler، استیبل‌کوین‌ها مسئول ۸۰ درصد معاملات در بازار ارزهای دیجیتال هستند.

منبع: u.today

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.