گری گنسلر: بزرگ‌ترین ارز دیجیتال بازار یک کالا است!

اظهار نظر جنجالی رئیس SEC در مورد بیت کوین
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۷ تیر ۱۴۰۱

بر اساس گزارشات اخیر، گری گنسلر رئیس SEC اخیرا در مصاحبه خود در مورد بیت‌کوین بیان کرده که بیت‌کوین یک کالا است. ناگفته نماند که این اظهار نظر جنجالی رئیس SEC در مورد بیت کوین روز دوشنبه منتشر شد. برای اطلاع از ادامه خبر با بیتستان همراه باشید.

اظهار نظر جنجالی رئیس SEC در مورد بیت کوین

طبق گزارشات اخیر، گری گنسلر رئیس بورس و اوراق بهادار ایالات متحده اخیرا در گفتگوی خود بیان کرده که بیت‌کوین یک کالا است. او اعلام کرده که SEC، کمیسیون معاملات آتی کالا و قانون‌گذاران بانکی برای نظارت در بخش کریپتو همکاری خود را آغاز خواهند کرد.

گفتنی است که این سخنان گری گنسلر در مصاحبه با جیم کرامر در روز دوشنبه منتشر شد. طبق گفته او، تمامی ارزهای دیجیتال ویژگی‌های کلیدی اوراق بهادار را دارند. وی در ادامه مصاحبه خود بیان کرد برخی از این رمزارزها زیر نظر سازمان بورس و اوراق بهادار فعالیت می‌کنند و برخی دیگر مانند بیت‌کوین کالا هستند.

در نظر داشته باشید که این نظر گری با بیانیه رئیس معاملات آتی کالا روستین بهنام همراستا است. طرفداران بیت‌کوین از شفاف سازی انجام شده توسط گری گنسلر حمایت می‌کنند. به طوری که اریک وایس با انتشار توییتی بیان کرد:

گری گنسلر دومین فردی است که اعلام کرده بیت‌کوین کالا است.

جنسلر در رابطه همکاری SEC با قانونگذاران بانکی از جمله CFTC نیز سخن گفت. او بیان کرد بسیاری از رمزارزها در تلاشند تا به روشی غیرقانونی عمل کنند. او به استیبل‌کوین‌ها اشاره و گفت:

کارهای زیادی برای محافظت از عموم سرمایه‌گذاران در برابر استیل‌کوین‌ها باید انجام شود.

منبع: news.bitcoin

بیت کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.