هستر پیرس، کمیسیونر SEC با برنامه نجات ارزهای دیجیتال مخالف است!

مخالفت کمیسیونر SEC با برنامه نجات ارزهای دیجیتال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱ تیر ۱۴۰۱

بیتستان: کمیسیونر SEC به نام هستر پیرس (Hester Peirce) مخالفت خود با برنامه نجات ارزهای دیجیتال را اعلام کرد. وی معتقد است که افت شدید بازار می‌تواند برای صنعت مالی و اقتصادی دنیا مفید باشد. مخالفت کمیسیونر SEC با برنامه نجات ارزهای دیجیتال در مصاحبه با Forbes، رسانه‌ای شد.

هیستر پیرس، کمیسیونر SEC، در مصاحبه‌ای که با Forbes داشت، اعلام کرد که با کمک مالی برای پروژه‌های رمزنگاری مخالف است. وی همچنین کمک مالی به پلتفرم‌های کریپتو را نیز محکوم می‌کند.

به دنبال سقوط TerraUSD و تصمیم سلسیوس برای توقف برداشت، بازار کریپتو به شدت افت کرد. با این حال، هستر پیرس پیشنهاد کرده است که ادامه یافتن روند نزولی به ایجاد یک پایه قوی‌تر برای صنعت کریپتو کمک می‌کند.

وی همچنین افزود که کریپتو مکانیسم نجات ندارد که یکی از نقاط قوت این بازار است. عدم وجود مکانیسم نجات به این معنی است که بازار کریپتو توانایی خود تنظیمی دارد.

حمایت پیرس از قوانین حوزه ارزهای دیجیتال

پیرس در روزهای گذشته از مقررات حوزه ارزهای دیجیتال نیز حمایت کرده است. وی در مصاحبه اخیر خود هم اعلام کرد که احساسات مثبتی به قوانین مالی جدید آمریکا در حوزه ارزهای دیجیتال دارد.

پیرس همچنین در یک سخنرانی که هفته گذشته صورت گرفته بود، از ETFهای بیت‌کوین دفاع کرد. این در حالی است که SEC تمام ETFهای بیت‌کوین را تا به امروز رد کرده.

منبع: cryptobriefing

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.