کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده تحقیقات خود را در مورد معاملات داخلی صرافی‌ها آغاز کرد!

شروع تحقیقات SEC در مورد معاملات داخلی صرافی ها
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۵ خرداد ۱۴۰۱

بر اساس گزارشات اخیر، کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده تحقیقات خود را برای اطلاع از عملکرد صرافی‌ها در رابطه با انجام تجارت داخلی (تجارتی که توسط پرسنل پلتفرم انجام می‌شود) آغاز کرده است. خبر شروع تحقیقات SEC در مورد معاملات داخلی صرافی ها توسط یک فرد ناشناس منتشر شده است. برای اطلاع از ادامه خبر با بیتستان همراه باشید

شروع تحقیقات SEC در مورد معاملات داخلی صرافی ها

کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) تحقیقاتی را برای اطلاع از عملکرد صرافی‌ها در رابطه با انجام تجارت داخلی (تجارتی که توسط پرسنل انجام می‌شود) آغاز کرده است.

Fox business امروز اعلام کرد فردی ناشناس گزارش داده که کمسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده اطلاعیه‌ای را به یکی از صرافی‌های بزرگ ارسال کرده است. در این اطلاعیه روشی برای کنترل پرسنل پلتفرم برای انجام تجارت داخلی ذکر شده. تخمین زده می‌شود که این اطلاعیه برای چندین صرافی دیگر نیز فرستاده شده است.

نا گفته نماند که در حال حاضر مشخص نیست کدام صرافی‌ها این اطلاعیه را دریافت کرده‌اند؛ اما طبق گزارش این رسانه خبری، این اطلاعیه به صرافی کوین‌بیس، بایننس، FTX و Crypto.com ارسال شده است.

همچنین مشخص نیست که کمیسیون بورس و اوراق بهادار به چه دلیلی اقدام به شروع این تحقیقات کرده است.  طبق گزارشات، ادعاهایی که مبنی بر انجام تجارت داخلی توسط پرسنل در بازار اوپن‌سی بود، توجه این کمیسیون را به خود جلب کرده است .

جرمی هوگان شریک شرکت حقوقی هوگان، در گفتگو با Fox business بیان کرد:

احتمالا توجه بیش از حد کمیسیون بورس و اوراق بهادار به تجارت‌های داخلی صرافی‌ها ناشی از افزایش قیمت توکن‌هایی بود که در صرافی‌ها لیست شده‌اند. احتمال دارد که پرسنل با اطلاع قبلی از لیست شدن یک توکن در صرافی، بعد از لیست شدن اقدام به خرید آن کرده و منجر به رشد قیمت توکن شدند.

طبق گفته هوگان کمیسیون بورس و اوراق بهادار باید به این نوع معاملات رسیدگی کند.

شرایط کنونی بازار ارزهای دیجیتال می‌تواند روند این تحقیقات را تسریع کند. ارزش کل بازار ارزهای دیجیتال برای اولین بار از فوریه 2021 به زیر ۱ تریلیون دلار رسیده. طبق گزارشات ارائه شده از سمت coingeckeo در حال حاضر ارزش بازار کریپتو ۹۷۷ میلیارد دلار تخمین زده می‌شود.

منبع: cointelegraph

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.