2 درخواست عرضه ETF بیت کوین توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا رد شد

رد درخواست عرضه ۲ صندوق قابل معامله بورسی بیت کوین توسط SEC
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۲ اسفند ۱۴۰۰

کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) دو پیشنهاد دیگر برای صندوق‌های قابل معامله بیت‌کوین در بورس (ETF) را رد کرد. این دو پیشنهاد از طرف شرکت‌های مدیریت سرمایه‌گذاری NYDIG و Global X مطرح شده بود. برای بررسی بیشتر خبر رد درخواست عرضه ۲ صندوق قابل معامله بورسی بیت کوین توسط SEC با بیتستان همراه باشید.

رد درخواست عرضه ۲ صندوق قابل معامله بورسی بیت کوین توسط SEC

کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) دو پیشنهاد ETF بیت کوین از طرف شرکت‌های سرمایه‌گذاری NYDIG و Global X را رد کرده است.

اولین پیشنهاد از طرف شرکت NYDIG با هدف راه‌اندازی صرافی NYSE Arca مطرح شده بود. دومین پیشنهاد نیز از سوی شرکت Global X مطرح شده بود که در نظر داشت تا صرافی Cboe BZX را راه‌اندازی کند.

کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده دلیل رد این دو پیشنهاد را عدم مطابقت با مقررات مربوطه عنوان کرد. همچنین تنظیم‌کنندگان قوانین اعلام کردند که طراحی این صرافی‌ها برای جلوگیری از تقلب و دستکاری و همچنین برای محافظت از دارایی‌های سرمایه‌گذاران کافی نیست.

تاکنون هیچ ETF‌ اسپات بیت‌کوینی توسط SEC تایید نشده است. تنظیم‌کنندگان قوانین اخیرا پیشنهادات VanEck، Fidelity و WisdomTree را نیز رد کرده‌اند. اما در کشور کانادا شرکت Fidelity در ماه دسامبر یک ETF‌ اسپات را راه‌اندازی کرده است.

منبع: cryptobriefing

بیت کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.