هفت تن از بزرگترین کلاهبرداران حوزه رمزارزها در کره جنوبی دستگیر شدند

دستگیری هفت تن از بزرگ‌ترین کلاهبرداران رمزارزی در کره‌ی جنوبی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۴ بهمن ۱۴۰۰

بیتستان: کلاهبرداران حوزه رمزارزها در کره جنوبی دستگیر شدند. بعد از دستگیری هفت تن از بزرگ‌ترین کلاهبرداران رمزارزی در کره‌ی جنوبی، این افراد به زندان منتقل شدند. کلاهبرداران تقریبا ۱/۹ میلیارد دلار از وجوه سرمایه‌گذاران  را به سرقت برده بودند.

کره جنوبی خبر از دستگیری هفت تن از کلاهبرداران حوزه رمزارزها داد. این کلاهبرداران مدیران صرافی V Global بودند که براساس گزارشات، فعالیت این صرافی متوقف شده بود. کلاهبرداران بعد از دستگیری به زندان منتقل شدند.

کلاهبرداران تقریبا ۱/۹ میلیارد دلار از وجوه سرمایه‌گذاران را به سرقت بردند. زمانی که لی بیونگ گول (Lee Byung Gul) مدیرعامل این صرافی بود، مقداری وجوه ناپدید شد. بر این اساس، او به ۲۲ سال زندان محکوم و همدستانش به ۴ تا ۱۴ سال زندان محکوم شدند.

براساس گزارشات فورکاست، لی بیونگ گول و همکاران او یک ماه پس از اینکه دادستان‌ها درخواست حبس ابد کردند، زندانی شدند. در آن زمان دادستان‌ها بیان کرده بودند که حبس ابد بدترین مجازات برای این افراد است.

بیشتر سرمایه‌گذاران دارایی‌های خود را از دست دادند

وکیلی که وکالت قربانیان را بر عهده داشت، بیان کرد اکثر قربانیان شهروندان میانسال یا مسن بودند. او همچنین افزود که یکی از قربانیان پس از اینکه سرمایه خود را از دست داده خودکشی کرده است. با این حال، برخی دیگر از قربانیان نیز بخشی از سرمایه خود را دریافت کردند.

بسیاری از قربانیان صرافی V Global، پس از اینکه به آن‌ها وعده بازگشت تضمینی وجوه داده شد، جذب این کلاهبرداری شدند.

منبع خبر: news.bitcoin

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.