حجم فروش NFTها طی یک هفته گذشته کاهش یافته است

کاهش شدید فروش NFTها طی یک هفته گذشته
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۵ اسفند ۱۴۰۰

بیتستان: حجم فروش توکن‌های غیرمثلی (NFT) این هفته نیز همانند هفته گذشته به روند نزولی خود ادامه داده است. جالب اینجاست که با وجود کاهش شدید فروش NFTها طی یک هفته گذشته، میزان فروش NFTهای شبکه آربیتروم نسبت به هفته قبل ۹۷ درصد افزایش داشت.

کاهش شدید فروش NFTها طی یک هفته گذشته

با توجه به گزارشات اخیر، حجم فروش توکن‌های غیرمثلی (NFT) همانند هفته گذشته، این هفته نیز به روند نزولی خود ادامه داده است. در میان ۱۴ بلاک‌چینی که از NFTها پشتیبانی می‌کنند، میزان فروش توکن‌های غیرمثلی نسبت به هفته قبل ۲۹/۴۶ درصد افت کرده.

با این حال، میزان فروش NFTهای شبکه آربیتروم نسبت به هفته قبل ۹۷/۵۳ درصد افزایش یافته است.

با توجه به داده‌های Google Trends علاقه افراد به NFTها به شدت افزایش یافته، در مقابل آمارهای  جستجوی عبارت متاورس نشان می‌دهد که علاقه افراد به این حوزه به شدت افت کرده است.

کاهش شدید فروش NFTها طی یک هفته گذشته

بر اساس گزارشات، فروش NFTها تقریبا ۲۹/۴۶ درصد کمتر از حجم فروش در هفته گذشته بود. داده‌های Cryptoslam.io نشان می‌دهد که بلاک‌چین اتریوم در حجم فروش NFTها حدود ۳۲/۱۳ درصد افت داشته است.

حجم فروش NFTها در بلاک‌چین وکس نیز نسبت به هفته ۳۸/۵۲ درصد کاهش یافته. بر اساس گزارشات Bitcoin.com news شبکه آربیتروم هک شده و بیش از ۱۰۰ توکن غیر مثلی را از دست داده است. با این حال، فروش NFTها در شبکه آربیتروم نسبت به هفته پیش۹۷/۵۳ درصد بیشتر شده.

پروژه‌ای که بیشترین فروش را در هفت روز گذشته داشت، Invisible Firends است. بیشترین فروش NFT در این هفته متعلق به MEEBIT 1657 با ۲۸۲ رپد اتریوم به ارزش ۸۴۴,۰۶۹ دلار بود و بعد از آن Ringers 376  با قیمت ۸۰۰,۹۴۱ دلار قرار دارد.

منبع خبر: news.bitcoin

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.