حجم معاملات در OpenSea افت شدیدی پیدا کرده است!

افت شدید حجم معاملات در OpenSea
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۳۱ خرداد ۱۴۰۱

حجم معاملات پلتفرم اوپن سی  ۱۹۵ درصد کاهش یافت و به کمترین میزان از ۲۱ جولای رسید. طبق داده‌های DappRadar، به موجب این افت شدید حجم معاملات NFT بازار OpenSea در ۳۰ روز گذشته تنها ۷۸۵ میلیون دلار بوده است. برای خواندن جزئیات خبر افت شدید حجم معاملات در OpenSea با بیتستان همراه باشید.

افت شدید حجم معاملات در OpenSea

داده‌های DappRadar نشان می‌دهند که حجم معاملات OpenSea در طول ۳۰ روز گذشته ۵۷ درصد کاهش یافته است. حجم کل معاملات در ماه گذشته تنها به ۷۸۵ میلیون دلار رسیده بود.

افت شدید حجم معاملات در OpenSea

ابزارهای تجزیه و تحلیل نشان می‌دهند هم تعداد کاربران و هم تعداد تراکنش‌ها افزایش یافته است. همین امر نیز نشان می‌دهد که NFTها با قیمت پایین‌تر معامله می‌شوند. طی این ماه تعداد تراکنش‌ها ۶۹ درصد و تعداد کاربران ۶/۵ درصد افزایش یافته‌اند.

جالب اینجاست که با تجزیه و تحلیل تراکنش‌های اتریوم، Polygon و سولانا، می‌بینیم که اتریوم با افزایش ۰/۵ درصدی ۱/۶ میلیون تراکنش و Solana هم ۹۵۱ هزار تراکنش به ثبت رسانده‌اند.

داشبورد Dune ایجاد شده توسط ریچارد چن، شریک عمومی در شرکت سرمایه‌گذاری ۱confirmation، داده‌های ماه‌های قبل را به صورت گرافیکی این گونه نشان می‌دهد.

داده‌های DappRadar

نکته نگران کننده این است که حجم فروش Polygon نزدیک به ۶/۴ میلیون دلار از بالاترین رقم ۷۹ میلیون دلاری خود در ژانویه ۲۰۲۲ کمتر است.

داده‌های بلاک‌چینی DappRadar،

سولانا با حجم کل ۳۷ میلیون دلار عملکرد بهتری داشت. با این حال، نه سولانا و نه Polygon به مجموع معاملات Ethereum نزدیک نشدند.

داده‌های بلاک‌چینی DappRadar، بازار NFT OpenSea

کل ترافیک وب سایت OpenSea روند کاهشی داشته است. البته این سایت در ماه می ۶۷ میلیون بازدید کننده داشت که هنوز ۳۰ برابر بیشتر از رقیب خود Rarible است. گردآورنده NFT با نام Penguin.eth اظهار داشت که این حجم برای @opensea بسیار نگران کننده است.

Loopify، توسعه دهنده Treeverse نیز اظهار داشت که این نمودار بسیار ناخوش آیند به نظر می‌رسد و علامت خوبی برای این بازار نمی‌تواند باشد.

Loopify، توسعه دهنده Treeverse، 

منبع: cryptoslate

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.