Shell به عنوان اولین پاراچین شبکه Polkadot ثبت شد!

Shell به عنوان اولین پاراچین شبکه Polkadot ثبت شد!
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۵ آبان ۱۴۰۰

بلاک‌چین پولکادات با راه‌اندازی اولین پاراچین خود، به گسترش و توسعه خود ادامه می‌دهد. اولین پاراچین پولکادات، Shell نام دارد که پس از به رای گذاشتن رفراندوم ۴۱، ثبت شده است. این امر می‌تواند موجب گسترش و توسعه استفاده از شبکه Polkadot توسط شرکت‌های بزرگ در سراسر جهان شود. با بیتستان همراه باشید تا جزئیات ثبت اولین پاراچین پولکادات را بیان کنیم.

شل (Shell) اکنون پاراچین رسمی شبکه Polkadot محسوب می‌شد. انتشار اولین پاراچین پولکادات، یک نقطه عطف بسیار مهم برای Polkadot است؛ زیرا نشان می‌دهد که این شبکه توسط شرکت‌های زیادی در سراسر جهان پذیرفته خواهد شد.

طبق اعلام رسمی اکانت توییتر Polkadot، شل می‌تواند پیام‌هایی را از زنجیره رله (Relay Chain) بپذیرد تا خود را ارتقا دهد.

توییت رسمی پولکادوت به شرح زیر است:

اولین پاراچین پولکادات اضافه شده است. رفراندوم ۴۱، افزوده شدن پاراچین shell در پولکادات را به تصویب رساند تا از تولید بلوک، گنجاندن و نهایی شدن اطمینان حاصل شود. پاراچین شل عملکرد بسیار محدودی دارد، به طوری که حتی مفهوم حساب را هم ندارد.

پولکادات یکی از بزرگترین شبکه‌های بلاک‌چین در حوزه رمزنگاری است. به گزارش CoinGecko، ارز اختصاصی این شبکه یعنی DOT در ساعات اخیر به قیمت ۵۱/۲۲ دلار رسیده است.

این درحالی است که تنها در هفته گذشته بیش از ۱۶ درصد افزایش قیمت را تجربه کرده بود. رشد قیمت این ارز دیجیتال، یکی از بیشترین افزایش قیمت‌ها در بین ۲۰ ارز برتر بازار محسوب می‌شود.

در ادامه می‌توانید این خبر را نیز بخوانید

هفتمین هاردفورک NEM با نام هارلوک

ویژگی‌های منحصر به فرد پولکادات:

شبکه بلاک‌چین پولکادات، کاملاً با سایر شبکه‌های بلاک‌چین متفاوت است. بلاک‌چین پولکادات به جای اینکه فقط با یک شبکه کار کند، با مجموعه‌ای از زنجیره‌های مستقل همکاری می‌کند که می‌تواند شامل عملکردهای مختلف باشد.

همین مورد به عنوان این یکی از ویژگی‌های اصلی اکوسیستم پولکادات و نحوه عملکرد آن مطرح است.

شایان ذکر است که Polkadot به منظور ارائه ویژگی مقیاس پذیری به شبکه‌های بلاک‌چین قدیمی مانند اتریوم (ETH) ایجاد شده است. امروزه پولکادات به یکی از بزرگترین ارزهای دیجیتال در جهان تبدیل نیز شده و اکوسیستم آن همچنان در حال گسترش است.

تصمیم شل برای همکاری با پولکادات نشان می‌دهد که علاقه آشکاری به نوآوری در بازار ارزهای دیجیتال وجود دارد و پولکادات یکی از بهترین گزینه‌های در حال حاضر محسوب می‌شود.

توجه داشته باشید که شبکه‌های بلاک چین دیگری نیز وجود دارند که به نظر می‌رسد در حال رشد هستند، از جمله Solana (SOL) و Cardano (ADA). لونا (LUNA) یکی دیگر از بلاک‌چین‌هایی است که در حال گسترش است و در می‌تواند در روزها یا هفته‌های آینده به جمع ۱۰ بلاک‌چین برتر برسد.

منبع: usethebitcoin

جدیدترین و مهم‌ترین اخبار ارزهای دیجیتال را در خبرستان بخوانید
خبرستان
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.