نرخ توکن سوزی شیبااینو با ارسال میلیون‌ها SHIB به کیف پول‌های مرده، ۵۸۴ درصد افزایش یافت

افزایش ۵۸۴ درصدی نرخ توکن سوزی شیبااینو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۵ مهر ۱۴۰۱

بیتستان: داده‌های وب‌سایت Shibburn افزایش ۵۸۴ درصدی نرخ توکن سوزی شیبااینو را نشان می‌دهند. بر اساس این داده‌ها، بیش از ۵۰ میلیون توکن SHIB در شش تراکنش مختلف به کیف پول‌های غیر قابل دسترس ارسال شده است. همچنین در هفته گذشته، بیش از ۳۹۵ میلیون توکن SHIB در ۴۸ تراکنش سوزانده شده بود.

افزایش ۵۸۴ درصدی نرخ توکن سوزی شیبااینو

بر اساس گزارش وب‌سایت Shibburn، نرخ رایت شیبااینو تا ۵۸۴ درصد افزایش یافته، زیرا میلیون‌ها توکن SHIB در ۲۴ ساعت گذشته به کیف پول‌های مرده ارسال شده‌اند.

Shibburn در توییتر اعلام کرد که در ۲۴ ساعت گذشته، بیش از ۵۰,۸۰۲,۵۳۰ SHIB در شش تراکنش سوزانده شده است. در نظر داشته باشید که هفته گذشته نیز ۳۹۵,۸۰۳,۹۹۸ توکن SHIB در ۴۸ تراکنش سوزانده شده بود.

تاکنون و در مجموع ۴۱۰,۳۸۲,۰۱۶,۹۸۴,۲۴۹ توکن SHIB سوزانده شده است.

همچنین به نظر می‌رسد که نهنگ‌ها به شدت در بازار این میم‌کوین فعال هستند. طبق گزارش IntoTheBlock، افزایش تراکنش‌های بزرگ با افزایش فعالیت نهنگ‌ها مرتبط است. در ۲۴ ساعت گذشته، میزان تراکنش‌های بزرگ ۳۱ درصد رشد کرده. در حال حاضر، این میم‌کوین با قیمت ۰/۰۰۰۰۱۰۳ دلار معامله می‌شود.

با وجود رشدی که شیبااینو در چند روز گذشته داشته، باز هم نتوانسته به اوج قیمتی خود بازگردد و همچنان افت ۸۸/۳۶ درصدی را نشان می‌دهد.

منبع: u.today

شیبا اینو
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.