مبادلات شیبااینو بین نهنگ‌ها، ۴۴ درصد افزایش یافته است: قیمت SHIB تغییر خواهد کرد؟

افزایش مبادلات شیبا اینو بین نهنگ ها
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۲ خرداد ۱۴۰۱

بیتستان: گزارشات منتشر شده از سمت WhaleStats خبر از افزایش مبادلات شیبا اینو بین نهنگ ها می‌دهند. افزایش استفاده از شیبااینو در مبادلات رمزنگاری موجب شده تا تعداد آدرس‌های فعال شیبااینو نیز ۴۴ درصد رشد کند.

استفاده از Shiba Inu در بین نهنگ‌ها افزایش یافته، زیرا WhaleStats گزارش داده است که این رمزارز در قراردادهای هوشمند پرکاربرد به کار گرفته می‌شود.

نهنگ‌های شیبااینو در ۲۴ ساعت گذشته فعالیت بیشتری داشته‌اند. تجزیه و تحلیل WhaleStats از فعالیت ۱۰۰ دارنده برتر Shiba Inu نشان دهنده افزایش ۴۴/۴۴ درصدی آدرس‌های فعال است.

به گزارش WhaleStats، در ۲۴ ساعت گذشته، ۲۰۰۰ نهنگ برتر اتریوم در قراردادهای هوشمند پرکاربرد، از شیبااینو استفاده کرده‌اند. ۵۰۰۰ نهنگ برتر اتریوم در حال حاضر، ۶۰۳,۰۰۹,۸۴۰ دلار SHIB در اختیار دارند. همچنین تعداد دارندگان شیبااینو نیز در ماه ژوئن بیشتر شده است. طبق آمار WhaleStats در حال حاضر ۱,۱۷۷,۸۸۵ کاربر توکن SHIB در اختیار دارند.

افزایش مبادلات شیبا اینو بین نهنگ ها

برنامه‌های شیبااینو برای توکن‌های ۲۰۰۰ NFT Welly

افزایش مبادلات شیبا اینو بین نهنگ ها

به گفته SHIBQueenie، ناظم رسمی SHIB Discord و عضو Growth Breed، تا کنون بیش از ۲ هزار Welly NFT ساخته شده است.

Shytoshi Kusama، توسعه‌دهنده اصلی Shiba Inu، با مشخص کردن هدف NFT‌های Welly، بیان می‌کند که این NFTها به عنوان ابزاری برای عضویت در قراردادهای هوشمند عمل خواهند کرد.

وی همچنین اشاره کرد، اگرچه ممکن است این امر تغییر کند، اما در هر باز سه ماهه، به اعضای DOG یا دارندگان Welly NFT پاداش داده شده و از طریق SHIB BONE (DOGGY) DAO در مورد پیشنهادات ماهانه و … تصمیم گیری خواهد شد.

منبع: u.today

شیبا اینو
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.