نسخه آزمایشی بازی Shiba Eternity شیبااینو در استرالیا راه‌اندازی شد

راه اندازی آزمایشی بازی Shiba Eternity شیبااینو در استرالیا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۸ شهریور ۱۴۰۱

شیتوشی کوساما، در توییتی راه اندازی آزمایشی بازی Shiba Eternity شیبااینو در استرالیا را به طور رسمی اعلام کرد. وی اظهار داشت این آخرین مرحله آزمایشی Shiba Eternity است و بعد از استرالیا، این بازی در دسترس علاقه‌مندان کل جهان قرار خواهد گرفت. برای خواندن جزئیات بیشتر با بیتستان همراه باشید.

راه اندازی آزمایشی بازی Shiba Eternity شیبااینو در استرالیا

شیتوشی کوساما (Shytoshi Kusama)، توسعه‌دهنده اصلی Shiba Inu، اعلام کرد که بازی جدید شیبااینو Shiba Eternity اکنون در دسترس کاربران استرالیایی قرار گرفته است. Shiba Eternity، یک بازی کارت‌های کلکسیونی (SHIB CCG) است.

کاربران علاقه‌مند می‌توانند این بازی را از App Store اپل دانلود کرده و بازی کنند. همچنین این بازی به زودی در Google Play نیز در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

کوساما بعد از این که یک کاربر ترکیه‌ای خواست بداند بازی Shiba Eternity چه زمانی برای دانلود در کشورش آماده می‌شود، بیان کرد که:

مرحله بعدی، انتشار این بازی در سطح جهانی خواهد بود که به زودی به وقوع خواهد پیوست. اگر آزمایش نتیجه مطلوبی داشته باشد، آزمایش استرالیا آخرین مرحله خواهد بود.

آزمایش Shiba Eternity در مکان‌های مختلف

در ۱۷ آگوست، شبکه شیبا اینو نسخه آزمایشی Shiba Eternity را در ویتنام راه‌اندازی کرد.

در آزمایش ماه گذشته ویتنام، بیش از ۳۰۰۰ نفر این بازی را در عرض چند هفته دانلود و بازی کردند. با توجه به دانلود زیاد این بازی، تیم توسعه پروژه متوجه شد که ظرفیت سرور بازی را باید بیش از ۵۰ برابر افزایش دهد.

منبع: blockchain

شیبا اینو
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.