شرکت Bigger Entertainment برنامه توکن‌سوزی شیبااینو در سال ۲۰۲۲ را منتشر کرد

برنامه توکن‌سوزی شیبا اینو در سال ۲۰۲۲
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۹ دی ۱۴۰۰

Bigger Entertainment یکی از شرکت‌هایی است که در بازار رمزارز شیبااینو فعالیت زیادی دارد و تاکنون اقدام به سوزاندن مقدار زیادی از این میم‌کوین محبوب بازار کرده است. Bigger Entertainment برنامه توکن سوزی شیبا اینو در سال ۲۰۲۲ را هم منتشر ساخت و اعلام کرده است که توکن سوزی هر ماه صورت خواهد گرفت. با بیتستان همراه باشید تا جزئیات بیشتری از این خبر در اختیارتان قرار دهیم.

نقشه راه توکن سوزی Shiba Inu برای سال ۲۰۲۲ منتشر شد و کاربران این ارز دیجیتال را هیجان زده کرد. شرکت بیگر اینترتینمنت (Bigger Entertainment) که برنامه و هدف خود را معطوف به موفقیت رمزارز شیبااینو کرده است، بیش از ۱ میلیارد توکن SHIB در اختیار دارد.

در برنامه‌ای که برای توکن‌سوزی شیبااینو در سال ۲۰۲۲ توسط Bigger Entertainment منتشر شده، توکن سوزی به صورت ماهانه انجام خواهد گرفت. طبق برنامه منتشر شده نیز مهمانی‌های توکن سوزی ماهانه از ژانویه تا آوریل ۲۰۲۲ رزرو شده‌اند.

در این برنامه ذکر شده که ۸۰ درصد از درآمد بلیط فروشی مهمانی‌ها و ابتکارات صورت گرفته، برای خرید شیبااینو و سوزاندن توکن‌ها آن صرف خواهد شد. در نظر داشته باشید که رویداد Shib SuperBurn قرار است از ۷ تا ۱۳ فوریه برگزار شود.

Bigger Entertainment یک شرکت فعال در حوزه رمزنگاری است که کالا، NFT و بلیط رویدادها را می‌فروشد و به کاربران اجازه می‌دهد آهنگ‌های موسیقی را در وب سایت خود گوش دهند. جالب است بدانید که این شرکت یک جشن برای کریسمس تدارک دید و در آن NFTهای رایگان پخش کرد. همچنین در این جشن بیش از ۲۳۹ میلیون توکن SHIB را سوزاند.

در حال حاضر Bigger Entertainment به سوزاندن ۸۸۰,۹۸۳,۱۰۰ توکن Shiba Inu کمک کرده است.

برنامه توکن‌سوزی شیبا اینو در سال ۲۰۲۲

تاثیر توکن سوزی در افزایش قیمت شیبااینو:

سوزاندن توکن‌های شیبااینو به طور دائم موجب می‌شود تا توکن‌های زیادی از منبع در حال گردش حذف شوند. توکن سوزی با ارسال توکن‌ها به یک کیف پول مخصوص با کلیدهای خصوصی غیرقابل دسترسی انجام می‌گیرد. کاهش عرضه در گردش بازار یک رمزارز ممکن است در نهایت منجر به افزایش قیمت شود.

طبق گفته ShibBurn، در حال حاضر تخمین زده می‌شود که حدود ۴۱۰,۳۰۰,۵۰۰,۴۴۹,۹۲۴ SHIB سوخته است. در حال حاضر، SHIB نیز با قیمت ۰,۰۰۰۰۳۴ دلار معامله شد.

منبع: u.today

شیبا اینو
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.