شیبااینو توسط پایانه‌های فروش NOWPayments پذیرفته شد

پذیرش شیبااینو توسط پایانه های فروش NOWPayments
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۰ شهریور ۱۴۰۱

بر اساس گزارش اخیر منتشر شده، شیبااینو از این پس توسط پایانه NOWPayments PoS پذیرفته می‌شود. پس از پذیرش شیبااینو توسط پایانه های فروش NOWPayments، کسب و کارهای بیشتری می‌توانند پرداخت‌های خود را با توکن شیبااینو را انجام دهند. برای خواندن جزئیات این خبر با بیتستان همراه باشید.

شیبااینو از این پس توسط پایانه‌های فروش NOWPayments پذیرفته می‌شود.

پذیرش شیبااینو توسط پایانه های فروش NOWPayments

سیستم point-of-sale terminal، یک سیستم مهم برای آسان‌تر شدن پردازش پرداخت با رمزارزها است.

سیستم point-of-sale terminal پایانه‌ی NOWPayments بر خلاف دستگاه‌های PoS که از سخت‌افزارهای مختلف تشکیل می‌شوند، کاملا برای استفاده در وب طراحی شده است. همین قضیه باعث شده این پایانه در طیف گسترده‌ای از دستگاه‌ها، از جمله رایانه‌ها و تلفن‌های همراه قابل استفاده باشد.

طبق گزارشات منتشر شده، NOWPayments با اضافه کردن گزینه‌ی پرداخت با شیبااینو، شرکت‌های مختلف می‌توانند برای پرداخت حقوق کارمندان از این توکن استفاده کنند. شرکت‌ها می‌توانند از راه‌حل پرداخت‌های انبوه NOWPayments، برای پرداخت حقوق، مالیات و انواع پرداخت‌های دیگر نیز بهره ببرند.

همچنین در ماه مارس، NOWPayments یک رایتر (توکن‌سوز) جدید را برای جامعه شیبااینو فعال کرد که به سوزاندن SHIB و LEASH کمک می‌کند.

مرکز WAGMI Temple از فعال‌ترین‌ها SHIB Metaverse

طبق گزارشات منتشر شده، تیم شیبااینو بروزرسانی‌های جدیدی برای SHIB.io در نظر گرفته و خبر آن‌ها را در شبکه‌های اجتماعی خود به اشتراک گذاشته است.

در اواخر ماه جولای، تیم Shiba Inu با استودیوی The Third Floor (TTF) برای طراحی و ساخت پروژه SHIB.io The Metaverse همکاری کرد.

مرکز WAGMI Temple از فعال‌ترین‌ها SHIB Metaverse

بنا به گفته تیم شیبااینو، WAGMI Temple HUB یکی از بروزرسانی‌های مهم برای SHIB Metaverse خواهد بود.

منیع: u.today

شیبا اینو
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.