شیبا اینو برای حذف آدرس های جعلی با کوین مارکت کپ همکاری می‌کند

همکاری شیبا اینو با کوین مارکت کپ برای حذف آدرس های جعلی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۹ دی ۱۴۰۰

شیبااینو اخیرا در حساب توییتری خود اشاره کرده کوین مارکت کپ، برترین وب سایت رتبه‌بندی ارزهای دیجیتال برای حل مشکل آدرس‌های جعلی و wormhole با توسعه دهندگان SHIB تماس گرفته است. طبق این توییت، احتمال همکاری شیبا اینو با کوین مارکت کپ برای حذف آدرس های جعلی بسیار افزایش می‌یابد. با بیتستان همراه باشید تا به این خبر بیشتر بپردازیم.

همکاری شیبا اینو با کوین مارکت کپ برای حذف آدرس های جعلی

اکانت رسمی توییتر شیبااینو ادعا کرده که کوین مارکت کپ، وب‌سایت برتر رتبه‌بندی ارزهای دیجیتال، قبلاً برای حل مشکلات اخیر مربوط به آدرس‌های «wormhole» با توسعه دهندگان SHIB تماس گرفته است.

همان طور که توسط U.Today گزارش شده، به تازگی توجه توسعه دهندگان Shiba Inu به سه قرارداد هوشمند جعلی بر روی ۳ پلتفرم بایننس اسمارت چین، ترا و سولانا که رقیب اصلی اتریوم هستند، جلب شده بود.

این تیم توضیح داده است که این آدرس‌های غیر اتریوم نامعتبر است، زیرا SHIB یک توکن ERC-20 بوده و توکن‌هایی که به آدرس‌های زنجیره‌های دیگر ارسال می‌شوند، برای همیشه گم خواهند شد و دیگر دسترسی داشتن به آن‌ها ممکن نیست.

بعداً، CoinMarketCap به سرعت بیانیه‌ای صادر کرد و توضیح داد که این پل‌ها در واقع پل‌های کرم‌چاله‌ای برای تراکنش‌های زنجیره‌ای متقابل با نسخه‌های پیچیده شده توکن هستند. از این رو، آدرس‌های مورد نظر مخرب نیستند و در واقع برای بهبود تجربه کاربری به وجود آمده‌اند.

تیم شیبااینو به اهمیت این همکاری پی برده است، اما ادعا می‌کند که محدودیت‌های زیادی برای افزایش سطح امنیت در مقابل چنین پل‌هایی وجود دارد.

توسعه دهندگان شیبااینو همچنین از CoinMarketCap به دلیل تصمیم‌گیری در مورد توکن به صورت «متمرکز» انتقاد کردند. در گذشته نیز تیم شیبااینو به دلیل نمایش نادرست میزان ارز در گردش SHIB کوین، به انتقاد از کوین مارکت کپ پرداخته بودند.

آشنایی مختصر با کوین مارکت کپ:

CoinMarketCap پربازدیدترین وب سایت مرتبط با ارزهای دیجیتال است. بر اساس داده‌های ارائه شده توسط SimilarWeb، این وب سایت در ماه گذشته، بیش از ۲۹۴ میلیون بازدیدکننده داشت. CoinMarketCap در اوایل سال ۲۰۲۰ توسط صرافی ارز دیجیتال Binance خریداری شده است.

در اواخر دسامبر، CoinMarketCap اعلام کرد که Shiba Inu پربازدیدترین ارز دیجیتال سال ۲۰۲۱ بوده و از بیت‌کوین و دوج‌کوین پیشی گرفته است.

منبع: u.today

شیبا اینو
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.