بیلبورد شیبا اینو در میدان تایمز به نمایش درآمد

بیلبورد شیبا اینو در میدان تایمز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۰ آبان ۱۴۰۰

بیتستان: مدتی است که شیبااینو تیتر اول خبرگزاری‌های مختلف را به خود اختصاص داده، اما این رمزارز به حضور در تیترهای خبرگزاری‌ها بسنده نمی‌کند. این بار شهروندان نیویورکی بیلبورد غول‌پیکر شیبااینو را در میدان تایمز نصب کردند! اما هدف از نصب بیلبورد شیبا اینو در میدان تایمز چیست؟ با ما تا انتها همراه باشید.

بیلبورد شیبا اینو در میدان تایمز

امروز به یکباره بیلبورد دیجیتال غول پیکری که ارز دیجیتال شیبااینو را تبلیغ می‌کند، در میدان تایمز شهر نیویورک ظاهر شد. بیلبورد شیبا اینو در میدان تایمز با اشاره به عبارت عامیانه پرکاربرد در جامعه ارزهای دیجیتال نوشته شده است: «به زودی به ماه خواهیم رسید».

شیبااینو اولین میم‌کوینی نیست که بیلبورد آن در میدان تایمز نصب شده است. در اوایل سال جاری، طرفداران دوج‌کوین و Safemoon، بیلبورد تبلیغاتی مشابهی را در یکی از شلوغ‌ترین مناطق پیاده‌روی جهان خریداری کردند. نصب بیلبورد این رمزارزها، برای زمانی بود که رمزارزهای ذکر شده در اوج محبوبیت خود بودند.

قیمت اجاره یک بیلبورد در میدان تایمز برای یک روز می‌تواند تا 50,000 دلار برای یک شرکت تبلیغاتی هزینه داشته باشد.

در حالی که توکن شیبااینو در دو ماه گذشته پیشرفت‌های قابل توجهی در بازار ارزهای دیجیتال داشته است، اما همچنان خرید آن در نیویورک به دلیل مقررات سخت‌گیرانه، چالش برانگیز است. این چالش‌ها باعث شد تا اعضای انجمن شیبا یک دادخواست در Change.org ایجاد کنند تا به نیویورکی‌ها اجازه دهند این ارز دیجیتال را در صرافی کوین‌بیس خریداری نمایند.

منبع: u.today

جدیدترین و مهم‌ترین اخبار ارزهای دیجیتال را در خبرستان بخوانید
خبرستان
شیبا اینو
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.