توکن BONE طی دو روز گذشته افزایش قیمت 110 درصدی را ثبت کرده است

رشد ۱۱۰ درصدی توکن BONE
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۸ شهریور ۱۴۰۱

ارزش توکن BONE، طی ۴۸ ساعت اخیر بیش از ۱۱۰ درصد افزایش یافته است. دلیل اصلی رشد ۱۱۰ درصدی توکن BONE را می‌توان شایعات، در مورد لیست شدن این توکن در صرافی‌های غیر متمرکز بزرگ دانست. برای خواندن جزئیات خبر با بیتستان همراه باشید.

رشد ۱۱۰ درصدی توکن BONE

ارزش توکن BONE، توکن اصلی پلتفرم غیرمتمرکز ShibaSwap، طی ۴۸ ساعت اخیر بیش از ۱۱۰ درصد افزایش یافته است. دلیل اصلی افزایش شدید قیمت این توکن را می‌توان شایعات زیاد در مورد لیست شدن این توکن در صرافی‌های متمرکز بزرگ ارزهای دیجیتال، دانست.

صرافی Gate اخیرا برای لیست شدن BONE رأی گیری کرده است. بعد از Gate، صرافی BlueBit به طور رسمی تجارت و معاملات این توکن را آغاز کرد. پس از عمومی شدن حرکت Gate و BlueBit، کاربران شروع به خرید BONE کردند و این قضیه باعث شد ارزش این توکن شدیدا افزایش یابد.

رشد ۱۱۰ درصدی توکن BONE

با تکیه بر داده‌های CoinMarketCap می‌توان گفت، کل عرضه BONE به ۲۳۰ میلیون توکن رسیده است و تنها ۳٪ از کل توکن‌ها که ۶٫۹ میلیون BONE است، در بازار در حال گردش است.

ارزش این توکن در حال حاضر ۲ دلار و ارزش کل بازار آن ۱۴ میلیون دلار است. البته سرمایه کل بازار شیبا اینو نزدیک ۷ میلیارد دلار است که با توجه به این موضوع می‌توان گفت، این دو توکن قابل مقایسه نیستند. باید دید که اعتبار شیبا می‌تواند به توکن BONE کمک کند.

منبع: u.today

شیبا اینو
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.