افزایش ۱۳۷ درصدی نرخ توکن سوزی شیبااینو: ۱۴۰ میلیون توکن SHIB دیگر نیز سوزانده شد

افزایش ۱۳۷ درصدی نرخ توکن سوزی شیبا اینو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۶ تیر ۱۴۰۱

بیتستان: نرخ توکن سوزی شیبااینو ۱۳۷ درصد افزایش پیدا کرده است. در پی افزایش ۱۳۷ درصدی نرخ توکن سوزی شیبا اینو، در ۲۴ ساعت گذشته، ۱۴۰ میلیون توکن SHIB نیز سوزانده شد. هدف از این توکن سوزی‌ها، حفظ و بالا بردن قیمت توکن در طولانی مدت است.

افزایش ۱۳۷ درصدی نرخ توکن سوزی شیبا اینو

بر اساس گزارش Shibburn، در ۲۴ ساعت بیش از ۱۴۰ میلیون توکن SHIB به کیف پول‌های مرده انتقال داده شده است. امکان دسترسی به دارایی‌های موجود داخل این کیف پول‌ها وجود ندارد.

بر اساس توییت Shibburn که اخیرا نیز منتشر شده، به صورت دقیق‌تر  ۱۴۰,۲۲۳,۷۰۳ توکن شیبااینو سوزانده شده است.

افزایش ۱۳۷ درصدی نرخ توکن سوزی شیبا اینو

هدف از توکن سوزی‌های مکرر، بالا بردن قیمت در طولانی مدت اعلام شده. بر اساس داده‌های موجود در سایت Shibburn تا کنون و در مجموع ۴۱۰,۳۷۲,۹۲۷,۳۳۳,۴۲۳ توکن شیبااینو از گردش خارج شده است.

با وجود توکن سوزی‌های پی در پی، قیمت این میم‌کوین محبوب ۸۸ درصد نسبت به بالاترین سطح قیمتی ۰/۰۰۰۰۸۸۴۵ دلار افت کرده است. البته در نظر داشته باشید که در حال حاضر ۵۵۷,۹۸۹,۳۳۴,۹۹۵,۵۰۳ SHIB در گردش بوده و توسط معامله‌گران خرید و فروش می‌شود.

به گفته وب سایت Shibburn، با در نظر گرفتن میزان توکن سوزانده شده در ۲۴ ساعت گذشته، توکن سوزی این میم‌کوین ۱۳۶/۷٪ افزایش یافته است.

جالب است بدانید که نهنگ‌ها به خرید انبوه SHIB ادامه می‌دهند. بر اساس گزارش U.Today، توکن شیبااینو به بزرگ‌ترین دارایی دیجیتالی نهنگ‌های برتر اتریوم تبدیل شده. در حال حاضر، این نهنگ‌ها ۵۵۹,۹۷۴,۴۳۲ دلار SHIB دارند که ۲۲/۳۵ درصد از سبد سرمایه‌گذاری آن‌ها را شامل می‌شود.

منبع: u.today

شیبا اینو
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.