پرداخت با شیبا اینو در سینماهای AMC امکان پذیر خواهد شد

پرداخت با شیبا اینو در سینماهای AMC
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۸ آبان ۱۴۰۰

شرکت سینمایی AMC به دنبال این است تا امکان پرداخت با ارزهای دیجیتال را در اختیار کاربران خود قرار دهد. این بار نوبت قاتل دوج‌کوین است تا وارد سیستم پرداخت این شرکت شود. آدام آرون، مدیر عامل AMC Theaters تایید کرده است که این غول حوزه سینما، شیبااینو را به عنوان یک روش پرداخت از روز دوشنبه اضافه خواهد کرد. با بیتستان همراه باشید تا جزئیات بیشتری از پرداخت با شیبا اینو در سینماهای AMC را در اختیارتان قرار دهیم.

AMC، این شرکت بزرگ در عرصه سینما در حال حاضر قصد دارد امکان پرداخت با دومین میم‌کوین بزرگ بازار را هم برای کاربران خود به ارمغان آورد.

پس از پذیرش بیت‌کوین به عنوان یک روش پرداخت تا پایان سال، AMC اقدام به لیست کردن دیگر ارزهای محبوب بازار ارزهای دیجیتال مثل اتریوم، لایت‌کوین و بیت‌کوین کش نیز کرد. این شرکت به حوزه میم‌کوین‌ها نیز ورود داشت و دوج‌کوین را به جمع ارزهای تحت پوشش خود افزود.

AMC برای پذیرش دوج‌کوین یک نظرسنجی در توییتر منتشر کرد. این نظر سنجی نشان داد که دنبال کنندگان این شرکت با افزوده شدن دوج‌کوین به سیستم پرداختی موافق هستند. بعد از افزودن دوج‌کوین به سیستم پرداخت، این شرکت پیام‌های زیادی در رابطه پذیرش شیبااینو نیز دریافت کرد.

همانطور که U.Today گزارش داده بود، آرون نظرسنجی دیگری را در توییتر منتشر کرد تا بفهمد آیا عاقلانه است که این شرکت سینمایی یک میم‌کوین دیگر را به سیستم پرداخت خود اضافه کند یا نه؟ با شرکت ۱۵۳۱,۰۰ کاربر در فرآیند رأی گیری، ۸۱/۴ درصد از شرکت کنندگان از چنین طرحی حمایت کردند.

در زیر می‌توانید جزئیات بیشتری از پذیرفته شدن دوج کوین در AMC به دست آورید

پذیرفته شدن دوج کوین در AMC (بزرگ‌ترین شبکه سینمایی جهان)

برنامه‌ی پشتیبانی از رمزارزهای دیگر بازار:

آرون می‌گوید علی‌رغم تلاش‌های زیاد مبنی افزودن رمزارزهای بیشتر حوزه ارزهای دیجیتال، این شرکت راه‌هایی را برای عدم نگهداری از ارزهای دیجیتال در ترازنامه خود پیدا کرده است. به همین دلیل کمپانی سینمایی AMC در معرض خطرات پذیرش ارزهای دیجیتال قرار نخواهد گرفت.

با این حال، AMC در حال بررسی انتشار ارز دیجیتال اختصاصی خود است که می‌تواند موجب تغییرات زیادی در ترازنامه مالی این شرکت به وجود آورد.

منبع: u.today

جدیدترین و مهم‌ترین اخبار ارزهای دیجیتال را در خبرستان بخوانید
خبرستان
شیبا اینو
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.