شیبااینو با معرفی Shiba Lands، ورود خود به دنیای بازی‌های متاورس را اعلام کرد

ورود شیبااینو به حوزه بازی های متاورسی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۰ بهمن ۱۴۰۰

توسعه دهندگان Shiba Inu با رونمایی از پروژه جدیدی به نام Shiba Lands، تصمیم خود در جهت ورود به دنیای متاورس را اعلام کردند. این تیم مدعی است این پروژه با پروژه‌های بزرگ متاورس رقابت خواهد کرد. برای خواندن جزئیات خبر ورود شیبااینو به حوزه بازی های متاورسی با بیتستان همراه باشید.

Shiba Lands نام پروژه جدیدی است که توسعه دهندگان شیبااینو برای ورود به دنیای متاورس آن را طراحی کرده‌اند. توسعه دهندگان پروژه Shiba Inu Lands بر این باورند که این پروژه با پروژه‌هایی مانند The Sandbox ،Decentraland و CryptoVoxels رقابت خواهد کرد.

این پروژه بیشتر برای تقویت بازی‌های متاورس توسط توسعه دهندگان Shiba Inu طراحی شده است. Shiba Lands امکان خرید ملک دیجیتال که به زودی برای فروش در دسترس قرار خواهد گرفت را برای کاربران فراهم می‌کند.

دارندگان Doge Killer (LEASH)، توکن صرافی غیرمتمرکز ShibaSwap، ملک‌های دیجیتال را در اولین مرحله فروش خریداری خواهند کرد. البته این عمل مطابق با سیستم طبقه‌بندی ایجاد شده توسط توسعه دهندگان شیبااینو رخ خواهد داد. بقیه زمین‌های دیجیتالی نیز در مدت کوتاهی پس از فروش اولیه در دسترس عموم قرار خواهد گرفت.

همانطور که در گزارشات اخیر اعلام شده است، توسعه دهندگان اخیراً خبر ورود این ارز دیجیتال به فضای متاورس را اعلام کرده بودند. این قضیه به کاربران اجازه می‌دهد تا خود را در دنیای مجازی غوطه‌ور کنند. دنیای مجازی که عناصر مختلف اکوسیستم شیبااینو را با هم ترکیب می‌کند.

توکن این پروژه “Shibverse” نامیده می‌شود و انتظار می‌رود نام واقعی آن آخر همین ماه توسط تیم فاش شود.

تیم Shiba Inu اخیرا اطلاعاتی در مورد شرکای این پروژه به اشتراک گذاشته‌اند:

ما از مدت‌ها پیش در حال مذاکره با شرکای برتر خود در مورد این پروژه بودیم. دلیل تمام این کارها این است که این محیط جدید هیجان‌انگیز با انرژی زیادی و به روشی که در نظر گرفته شده است مورد استقبال قرار گیرد.

ورود شرکت‌های بزرگ دیگر به حوزه متاورس:

توکن‌های مرتبط با متاورس در اوایل نوامبر پس از تغییر نام تجاری فیس‌بوک به متا، در یک رالی عظیم برای پیشی گرفتن از هم قرار گرفتند.

ریسک بزرگ متا بر روی واقعیت مجازی یا متاورس به طور قابل توجهی تقاضا برای زمین‌های متاورس را افزایش داد. یک قطعه زمین مجازی در Decentraland در اواخر نوامبر به قیمتی حدود ۲/۴ میلیون دلار فروخته شد.

رپر مشهور آمریکایی، اسنوپ داگ (Snoop Dogg) اعلام کرد که با Sandbox، یکی دیگر از پلتفرم‌های متاورس، همکاری می‌کند. همچنین شخصی برای اینکه همسایه‌ی این ستاره در دنیای مجازی باشد، ۴۵۰,۰۰۰ دلار خرج کرده است.

به دنبال رهبری فیس‌بوک، دیگر شرکت‌های بزرگ مانند آدیداس، والمارت و یوتیوب نیز در حال بررسی متاورس هستند. دیوید بازوکی (David Baszucki)، مدیر عامل Roblox پیش‌بینی می‌کند که ارزش بازار متاورس می‌تواند تا ۲۰۰ میلیارد دلار افزایش یابد.

منبع: u.today

شیبا اینو
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.