شیبا اینو در صرافی Bitstamp لیست شد

لیست شدن شیبا اینو در صرافی Bitstamp
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۸ آذر ۱۴۰۰

Bitstamp یکی از قدیمی‌ترین پلتفرم‌های معاملاتی ارزهای دیجیتال در جهان است که پشتیبانی از رمزارز محبوب شیبااینو را آغاز می‌کند. میم‌کوین Shiba Inu (SHIB) از امروز (۹ دسامبر) ساعت ۸:۰۰ صبح به وقت UTC در صرافی بیت‌استمپ قابل معامله خواهد بود. با بیتستان همراه باشید تا به خبر لیست شدن شیبا اینو در صرافی Bitstamp بپردازیم.

صرافی نام آشنای بیت‌استمپ از امروز (۹ دسامیر) پشتیبانی از رمزارز محبوب شیبااینو را آغاز خواهد کرد. البته بیت‌استمپ علاوه بر شیبا، برخی از ارزها مثل (PERP)، dYdX (DYDX) و Gala (GALA) را نیز لیست خواهد کرد.

البته باید توجه داشته باشید که رمزارزهای نام برده در ایالات متحده و سنگاپور در دسترس کاربران نخواهند بود. همان طور که قبلا نیز اعلام کرده بودیم، Bitstamp رمزارز کاردانو (ADA) را هم در اواخر ماه نوامبر لیست کرده بود.

Bitstamp در سال ۲۰۱۱ به عنوان یک جایگزین عالی برای صرافی منحل‌شده Mt. Gox راه‌اندازی شد و به دلیل رعایت قوانین و مقررات تعیین شده از سمت کشورها در بین کاربران محبوبیت چشمگیری دارد.

لیست نشدن رمزارز دوج کوین در بیت استمپ:

این صرافی که در شهر لوکزامبورگ مستقر است، علیرغم محبوبیت رمزارز دوج‌کوین آن را لیست نکرد.

مدیر عامل Bitstamp، جولیان سایر (Julian Sawyer) در ماه سپتامبر به موضوع عدم پشتیبانی بیت استمپ از دوج کوین پرداخت و ادعا کرد که این صرافی کیفیت را به کمیت ترجیح می‌دهد. وی یکی از مخالفان دوج کوین به دلیل تاثیر پذیری شدید آن از میلیاردر معروف یعنی ایلان ماسک است:

مسئله این است که این رمزارز توسط توییت یک میلیاردر اوج گرفته و با توییت آن افت شدیدی پیدا می‌کند. من فکر می‌کنم که این رویه اصلا درست نیست.

توجه داشته باشید که بیت‌استمپ بزرگترین صرافی اروپایی از نظر حجم معاملات است.

منبع: u.today

شیبا اینو دوج کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.