آمارها نشان می‌دهد شیبااینو محبوب تر از دوج کوین است

شیبااینو محبوب تر از دوج کوین
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱

داده‌های اخیر منتشر شده، نشان می‌دهد که شیبااینو محبوب تر از دوج کوین است. این بررسی توسط askgamblers.com با استفاده از داده‌های موتور جستجوی Google Trends انجام شده است. برای خواندن جزئیات خبر با بیتستان همراه باشید.

شیبااینو محبوب تر از دوج کوین

داده‌های Google Trends نشان می‌دهد که ارز دیجیتال شیبااینو ($SHIB) در اروپا محبوب‌تر از رقیب دیرینه‌ی خود Dogecoin ($DOGE) است. دوج‌کوین توسط ایلان ماسک، مدیر عامل تسلا، در اروپا پشتیبانی می‌شود.

مطالعه‌ی جدیدی برای مقایسه‌ی محبوبیت ارزهای دیجیتال، توسط askgamblers.com با استفاده از داده‌های موتور جستجوی Google ،Trends انجام شد.

این مطالعه نشان داد، بیت‌کوین (BTC) محبوب‌ترین ارز دیجیتال اروپا بوده و شیبا اینو در جایگاه دوم قرار گرفته است. اتریوم بعد از شیبا اینو قرار دارد.

این که مطالعه روی ۲۱ کشور در سراسر اروپا انجام شده و نشان داد که بیت‌کوین بیشترین جستجو را بین ارزهای دیجیتال داشته است.

پس از بیت‌کوین، شیبااینو، محبوب‌ترین ارز دیجیتال در هفت کشور بزرگ از جمله بریتانیا، فرانسه، ایتالیا، اسپانیا، پرتغال، اوکراین و روسیه است. پس از آن اتریوم در چهار کشور از جمله سوئد، اسلواکی و لتونی محبوب‌ترین ارز دیجیتال انتخاب شد. در این رتبه‌بندی Cardano بعد از اتریوم قرار داشت.

پس از کاردانو، Dogecoin در رتبه‌ی پنجم بیشترین جستجوها قرار گرفته و در دو کشور یونان و آلبانی محبوب‌ترین ارز دیجیتال بوده است.

شیبااینو محبوب تر از دوج کوین

گوگل ترند برای نشان دادن محبوبیت از یک شاخص استفاده کرده ولی ارقام دقیق را نشان نداده است. با این وجود با بررسی این شاخص می‌توان گفت محبوبیت SHIB در دو هفته گذشته از  درصد ۱۲ به ۲۰ درصد رسیده است.

نتایج اخیر را می‌توان به پیشرفت‌های این اکوسیستم که شامل راه‌اندازی یک پورتال رایت است، ربط داد. پورتال رایت اخیرا به منظور دادن پاداش برای کسانی که توکن‌های خود را می‌سوزانند راه‌اندازی شده.

منبع: cryptoglobe

دوج کوین شیبا اینو
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.